How-To: Karosserivugge til boble

<< < (5/13) > >>

FreddyB:
Det var vel like mykje ei bønn til Trond, Tistlo.  ;)

Der_Butzelmann:
Thumbs up Tistlo!
Ang. flere DIY how to`s: Keep em comin`! :)

Tistlo:
Oppfordrar andre til å laga fleire How-To tråder ja!

Jadå, Freddy! Det hadde vert VELDIG hyggelig å fått sånt system som det er på vwacb sine sider, der du kan setta inn bilda i teksten, sånn att du kan skriva over kvart bilde... Trond; What say you?

ovalt:
Sitat fra: Tistlo på desember 12, 2009, 21:21:59 pm

Takk! Då er denne komt opp på sticky og det er bra!

Eg skal legga ut tegningane imorgo, har nokon skisser på armane som eg tegna på dei orginale teikningane.

Tor: Det er fint om du kan legge ut dei tegningsfilene ja.
--Kjempebra "How too" tråd.

Motorstativ kan jo nokon(eg?) laga i eigen tråd og, med teikningar. Eller kanskje ein eigen tråd med teikningar over mange forskjellige ting som kan lagast!? Eg skal snart igang med eit ganske så solid og stort sandblåsekabinett som sikkert fleire her inne har glede av å laga seg og.

--Lurer på eg kvifor so mange "treng" motorstativ til Boblemotor??? er det for at dei skal sleppa å bøyga seg? eller er det ein "kjekt å ha ting? Poenget mitt er at eg slenge berre nedpå golvet ein golvteppebit under motoren eg...det er ingen motor som står lika støtt som bolemotoren, når in skal starta,n... rett på golvet, enkelt og lite arbeid.  ;D 

Tistlo:
Motorbokken er vel når du skal plokka ein motor ned i tusenbetar sånn att du kan vri han rundt. Starta han kan du jo lett gjera på golvet ja:)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side