How-To: Karosserivugge til boble

<< < (9/13) > >>

Tistlo:
Ja, denne vart ein smule høg trur eg,, når bilen var velta over på sida, måtte eg stå på ei jernbanesville for å kunne jobbe på den øverste kanalen utan å strekka meg. Og det er mykje å gå på før nederste kanal når røyra i botn...

Måtte du forlenga heile greia når du monterte bay i vogga? Eg har ikkje flenser i botn, men berre gjennomgåande bolt. Vert jo omtrent det samme

ahelgemo:
e det ikke mye bedre å ha bilen nærmere senteret i vogga ?
så litt tungt ut dette

Tistlo:
Jau, som du har lest så skulle festerøyret og alt der, vore flytta lenger ned mot støtfangarfestet, for att bilen skal få eit bedre tyngdepunkt i vogga, MEN det er IKKJE noko problem å bruka den som den er no! Og med ein vinsj på plass så funker den kjempebra som den er no!

Hot Owl:
Sitat fra: Tistlo på desember 17, 2009, 16:10:05 pm

Ja, denne vart ein smule høg trur eg,, når bilen var velta over på sida, måtte eg stå på ei jernbanesville for å kunne jobbe på den øverste kanalen utan å strekka meg. Og det er mykje å gå på før nederste kanal når røyra i botn...

Måtte du forlenga heile greia når du monterte bay i vogga? Eg har ikkje flenser i botn, men berre gjennomgåande bolt. Vert jo omtrent det samme

Ja jeg forlengte bunnrøret med et ekstra rør, og flyttet vippe punktet litt opp.

Tistlo:
Var det snakk om mykje lengre i botn? For det røret eg har kan forlengast omtrent med 20cm meinar eg.
Kanskje du hugsar omtrent kor mykje høgare vippe punktet vart flytta opp og? (Ja eg har store planar om å henge diverse bayar opp i denne) :)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side