How-To: Karosserivugge til boble
ovalt:
Sitat fra: Tistlo på desember 18, 2009, 11:02:20 am
Var det snakk om mykje lengre i botn? For det røret eg har kan forlengast omtrent med 20cm meinar eg.
Kanskje du hugsar omtrent kor mykje høgare vippe punktet vart flytta opp og? (Ja eg har store planar om å henge diverse bayar opp i denne) :)
Tistlo, dersom du sette deg på sida av karossen ell bilen som skal inn i vogga (eit stykkje unndå) og tenkje deg ei "senterlinja" som deler oppådelen like tungt som underdelen... so sett eit krittmerkje der du meina at du har delt tyngda slik ganske likt over og under...("krittmerkje" framme og bak). (dette skal då gå utifrå vrisenteret ditt) derifrå måler du ned til infestingane, som vanlegvis er støtfangerfestene. -Fordi dette varierar frå bil til bil, so kan ein nok ikkje få det til eksakt med faste mål då. So derfor meinte eg tidleg at ein dobbel omvendt stor T med hol for høgdejusteringar ville gjort vogga passande til mange type bilar... men boble og T2 bilar er supert det og ;)
EBB:
@Tistlo
herlig inspirerende og detaljert skildring på vuggen :)
10 av 10 på den !
Tistlo:
Jautakk for det. Men no er det jo ikkje sikkert att ein bør fylga alt til punkt å prikke, for det er jo ein prototyp! Ovalt har eit poeng med att ein kan gjera den justerbar i høgden med å tre to røyrer i kvarandre og ha mange hol gjennom + eitpar boltar.. det gjeld jo i lengden og.. Skulle nok ha gjort det sånn sjølv men borring er ikkje så lett å få til her heima..
Og so kan det vera ein fordel å ha mindre hjul enn eg har brukt for att den ikkje skal verta så høgt oppe..
Men no skal eg snart få begynt på kanalskiftetråden og..
RZR-Andy:
Et alternativ? Litt små justeringer så kan disse tilpasses nær sagt hva som helst
Tistlo:
Er dei måla der opgitt for bobler? eller noko universalt?
Ivertfall den patenten er jo ganske so grei. På buss er det vel den beste formen for vugga vil eg tippa.
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side