mai 04, 2025, 23:42:58 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skifte av forhjulstilling.  (Lest 1916 ganger)
Speedy67
Supermedlem

Vis profil

« på: desember 12, 2009, 12:20:02 pm »

Hadde et veldig ublidt møte med siden på en japsebil igår morges,-67 min fikk inntrykt venstre skjerm og trykt bakover forhjulstilling ca 2cm,er d mulig å bare skifte hjulopphenget,eller må d mer ommfattende ting til.Er en T-1 ja.Å ikke min feil nei,håper forsikringen gir litt igjen,noen erfaringer???Er et rullende prosjekt.
Surt dette,nettopp godkjent og skilta,hatt skilt i 24 Timer bare,huff å huff. Trist
Loggført
Elliot
Supermedlem

Tlf 91160684

Vis profil
« Svar #1 på: desember 12, 2009, 12:40:39 pm »

Er vel ikke usannsynlig at rammehodet ditt har fått seg en smell, og da er det litt mere omfattende reperasjon... Men dette må du nesten ha opp bilen og måle for å finne ut. Dette ordner de vel på de fleste verksted.
Loggført

'57 T-2 Kombi
'64 T-2 Doka (Castrol)
Speedy67
Supermedlem

Vis profil

« Svar #2 på: desember 12, 2009, 12:59:31 pm »

Ja skjønte vel nesten d,men noen erfaringer hvor langt forsikringen strekker seg når d kommer til å få dekket skaden,evt???
Loggført
Pan
Supermedlem

Vis profil

« Svar #3 på: desember 12, 2009, 13:03:17 pm »

Kommer helt an på hva slags forsikring du har.

Dessuten er det ikke sikkert at det lønner seg å bruke forsikringen heller - du må se på hva det vil koste å reparere skaden, kontra bonustapet du kanskje vil bruke flere år på å tjene opp igjen.
Loggført
Speedy67
Supermedlem

Vis profil

« Svar #4 på: desember 12, 2009, 13:23:05 pm »

Er nok motparten her som må ut med penger.Fryktlig frustrert her,kompis har nettopp hat en nærmere kikk på skaden,blir nok delebil dette,hele fronten har klare bøyninger mot høyre,får vel funke som bilcross-bil etter dette:-(Håper man kan få igjen utleggene man har hatt,fa........Glad
Blir nok å få seg et nytt prosjekt,kjapt:)
Rask respons her inne på forumet:)
Loggført
Einic
Supermedlem

Vis profil
« Svar #5 på: desember 13, 2009, 10:09:17 am »

Det er nok rørene på forstillingen som er bøyd. Ganske grei jobb å bytte ut hvis du får tak i komplett forstilling. Rammehodet er sterkt og tåler litt juling.
Loggført
LOBO
Supermedlem

Vis profil
« Svar #6 på: desember 13, 2009, 15:46:02 pm »

Når jeg bytta forstilling på ovalen min fant jeg ut at den har fått seg en trøkk en gang i tida. Forstillinga var kraftig bøyd, men rammehodet (og alt annet) er i perfekt stand og aldri byttet. Så det er håp Glad
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!