Ja, gid om komp økte kun ved å frese ned forbrenningskammeret og i så måte smalne motoren... Han kunne jo missforstått deg og økt slagvolumet og latt være og bearbeide toppene for å fått problemet løst. Du som er så opptatt av kamteori og det som følger med ville vel egentlig fraråde dette, JHU. 3 mm på begge sider er nok et ganske marginalt tiltak for denne karen her som sliter med å justere gasserne sine.
Beklager sidespranget, 71kg. Jeg har heller ingen bedre idé enn å borre to små hull på hver side og finne et par gummigjennomføringer å stappe inn. Biltema har disse i et greit sett med gjennomføringer. Du får de du trenger uten hull i det settet også. Husk å slenge ei grei tettende grunning i hullet for å forsegle stålet da fukta legger seg frisk rund ei slik gjennomføring.
Dette er jeg redd er prisen å måtte betale ved å ha mere hester i go'bilen

Hvis du da ikke justerer tomgangen i benk før du setter motoren inn i bilen...