Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« på: desember 26, 2009, 19:54:38 pm » |
|
Hallo
Eg lurte på ein liten ting,,,
Dersom ein har ein gammal utsleten (1300) motor, og plukker denne ned og overhalar den med nye lager,, kva sjer dersom ein sett nye lager på ei blokk som egentlig burde linjeborast? Vert det ein bedre motor sidan det er nye lager i han, eller vert den dårlegare fordi dei gamle lagera passa bedre i den allerede ovale blokka, som burde linjeborast?
Christer
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #1 på: desember 26, 2009, 20:00:15 pm » |
|
Lager som rangler rundt med veiva er i hvertfall ikke en suksessoppskrift. Motoroverhaling av typen kattevask er bare en kortsiktig måte å få opp verdien på motorer for salg.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #2 på: desember 26, 2009, 20:28:43 pm » |
|
Så dersom ein ikkje har peng til linjeboring så bør ein heller la dei gamle lagera stå i? Ser for meg att det vert litt ranglete med nye lager ja...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #3 på: desember 26, 2009, 20:43:25 pm » |
|
Lager skal sitte med et visst klem, slik at de ikke beveger seg når blokka blir varm eller lignende. De danner også viktige oljekanaler i samarbeid med blokka, så de må sitte helt hundre. Sveis litt rust for noen og kjøp en helt ny blokk fra VWPARTS er mitt tips. 
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #4 på: desember 26, 2009, 21:18:11 pm » |
|
Mao, ny blokk, linjeboring eller ingen overhaling! MEN det er jo ikkje nødvendigvis att dette er tilfelle heller, for eg må snart begynna på motoren til impulsen,, skal jobba mykje med toppane og få dei frest ned 2mm for komp etc, så då tenkte eg att eg kanskje skulle byta lager når eg var igang, og det var DERSOM det skulle visa seg att blokka krevde boring, att eg laga til denne for å få det svaret eg tenkte meg.. Har eg flaks så treng kanskje ikkje blokka boring, men så sleten som den motoren er så gjer den nok da! Eg får forhøyra meg om prisar på boring! Må vel verta billigare enn å kjøpa ny blokk från US!! Men ikkje dumt det tipset ditt! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
rallybugs
Seniormedlem
   
Innlegg: 402
Bosted: 4640 søgne
|
 |
« Svar #5 på: desember 26, 2009, 21:24:37 pm » |
|
Jeg tar 1000 for å linjeborre ei renvasket blokk , tar du ut pinneskrua til toppene så koster postfrakten 125 kr hver vei i ei papp eske.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #6 på: desember 26, 2009, 21:48:37 pm » |
|
Nei sjå der du! Detta var hyggeleg! Då treng eg berre 9 timar med rustsveising for andre så har eg til eventuell boring! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem
    
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...
Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #7 på: desember 27, 2009, 00:56:39 am » |
|
Tistlo, ikke bytt lager bare for å bytte lager. De bør være slitne først.  Og er de slitne, er det god sjans for at blokka bør linjeborres. Ser alle lagrene fine/jevnt slitte ut, kan blokka være ok. Er de ujevnt slitte, er det en indikasjon på moden blokk. Eller whatever...
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #8 på: desember 27, 2009, 02:04:09 am » |
|
Jaudå! Motoren står fortsatt i bilen så ingen veit om det må linjeborrast i heile tatt! Men det skal eg snart finna ut  Har fått noko bra tips på pm, så eg trur detta skal løysa seg uansett kor dårlege lager det måtte vera i motoren!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #9 på: desember 27, 2009, 10:54:14 am » |
|
Ja alle desse tipsa over er god læring Tistlo, du treng jobb på denne motoren for å få rette oversikten på alle desse spørsmåla. Sletne motorar?? Dersom tidlegre eigarar har berre kjøyrt og kjøyrt, minimalt med service, oljelekkasjar og lange oljeskiftintervallar, so endar motorane opp som vrak tilslutt. Dersom det er mistanke om slikt so treng iallefall motoren åpnast dersom ein ikkje vil kassera,n So dette er då syn som du fer erfaring med, ved å åpna motoren då. Eg brukar å legga på minnet opplysningar omkring historia te motoren, sjekka endeslark, skifte olje å prøve på å starta,n etter at toppdeksla og har vore av for visuell sjekk. Dersom bilen (og motoren) kan framvisa dokumentert servicehefte, vil den som regel vere i god eller brukbar stand. ein lære seg å satsa på brukbare objekt...(eller kassera vrak), dersom ein skrur eindel.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #10 på: desember 27, 2009, 15:47:49 pm » |
|
Ja men då er godt å veta att akkuratt denne motoren i Impulsen faktisk er tatt veldig godt hand om! Forrige eigar var mekanikar så denne er det skifta olja på og hatt service på skikkeleg! Men den har jo godt ca 170 000km så den er jo sleten etterkvart. Men det skal verta kjekt å overhala denna no som eg har fått so mykje gode tips! både her og på pm!  Takk takk!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|