Overhaling av SOLEX 34 PICT-forgassere (billedtråd)

<< < (9/12) > >>

tmbryhn:
Ta et bilde av gasseren din og last opp, så kan jeg peke ut hva som skal hvor, og hva som ev. må blendes igjen hvis du kjører std.-fordeler til 1600DP (Kun én vakumport)

rofferen:
hmm.e på ferie enda oppe i mo i rana hos dama.e ikje hjemme før lørdag.så litt vanskelig og få send bilde.men e det vacum intaket på h side på gasser jeg skal bruke.kjøre helt vanlig fordeler med stifttenning og vacumklokke

tmbryhn:
Du bruker vakumporten på venstre side til fordeleren ja. Den midt på som peker mot fartsretningen (om den skulle være der) skal blendes igjen. Finnes det andre vakumporter mot formodning, skal også disse blendes.

Har du justert tenninga etter riktig prosedyre? 7.5 grader BTDC på tomgang uten vakum tilkoblet. Dette er også en viktig faktor for at tomgangen skal stemme med noen lunde riktig basic gasser-justering.

rofferen:
ah skjønner da skal jeg prøve og blende den ellers skal det stemme ganske bra med resten.skal gjøre ett forsøk når jeg kommer hjem.akk for tips

rofferen:
hei takk for gode råd fikk forgasseren til.men mista bremsene.nesten helt også rett før jeg skal vise han hos tilsynet.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side