Hei å hå.
Da var dobbelkabineren kommet hjem igjen fra noen mnd opphold i oslo. Det som står for tur nå er ny clutch å diverse ny lakkering pga dårlig behandling fra filmselskapet som leide bilen..

forbanna irriterende at folk ikke klarer og behandle ting som det skulle vert sitt eget. Vær obs dere andre der ute om dere får tilbud om leieavtaler osv. Dette er første og siste gang jeg gjør dette..
Jeg har jo kontrakt på at de skal fikse opp etter seg i den stand den var i, men allikevel koster dette mere tid og krefter en det smaker. Krangler smått med de nå angående hva vi gjør med lakkskadene? de mener de fikk en pris på rundt 5 - 6 tusen kr for og rette opp skadene, min kjenning som er fagmann som lakkerer, mener fort 12 - 15 tusen for og få gjørt dette skikkelig og like bra som det var før( han som lakkerte bilen for under 1 år siden). Kom med innspill om hva dere mener som bør gjøres her...
Jeg merer det plassene det er lakkskader bør det pusses ned og lakke opp igjen for best mulig resultat og være sikker på at det ikke har trekket til seg fuktighet slik at dette begjynner og ruste etter en stund. Legger til noen bilder av skadene.