.LP
|
 |
« på: februar 17, 2008, 01:44:52 am » |
|
Kom over denne annonsen på min sedvanlige tur innom TheSamba http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=570329Det som jeg kom på, var at det er 2 Egon restauranter i Trondheim hvor de har hengt opp slike bokser som pynt! Den i Prinsenkrysset, og CitySyd... Kanskje noe overpriset denne, men de kan da umulig vite hva slike bokser går for når de henger de opp på det viset? .LP
|
|
|
Loggført
|
-65 T1 Panama beige http://tvwk.tripod.com/------------------------------------------------------------- Jeremy Clarkson: “A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #1 på: februar 17, 2008, 02:33:56 am » |
|
"Kanskje noe overpriset" er vel nøkkelord her.
Er vel ikke sikkert det er Egon-restaurantene som ikke vet verdien, men heller annonsøren som tror de boksene er ultra-skjeldne.
|
|
« Siste redigering: februar 17, 2008, 02:35:48 am av EspenX »
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem

www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #2 på: februar 17, 2008, 12:38:11 pm » |
|
Det hører vel også med her at Stabburet neppe solgte sylteagurker i stort omfang i utlandet - var det ikke det som ble levert i disse - dermed oppfattes de som sjeldne? Husker jeg hadde lego-klossene mine i en sånn en tidlig på 70-tallet, var ikke særlig høye odds for at den skulle kunne trekke fantasisummer senere. Men noen samlefetisjister går jo alltid over lik for å få tak i ting de ønsker seg, så disse går sikkert for svimlende summer uansett...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jøran Larssen
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: februar 17, 2008, 12:44:52 pm » |
|
Disse ble ikke solgt, men gitt til kjøpmenn/butikker med noe variert innhold i.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Boblehue
Supermedlem

Mr. Comfy......
|
 |
« Svar #4 på: februar 28, 2008, 16:57:32 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
1968 VW T1
12 Volt og stolt! ©
|
|
|
Lars Johansen
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: februar 28, 2008, 18:34:01 pm » |
|
Er vel ikke sikkert det er Egon-restaurantene som ikke vet verdien, men heller annonsøren som tror de boksene er ultra-skjeldne.
Forsøkte å kjøpe en slik fra egon på Lillehammer. De viste den var verdt litt men var ikke til salgs uansett 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #6 på: februar 28, 2008, 18:57:38 pm » |
|
Forsøkte å kjøpe en slik fra egon på Lillehammer. De viste den var verdt litt men var ikke til salgs uansett  EGON/Peppes: hadde de BORRET den fast, LIMT den fast, eller hva var det? Det er ingen som tar så dårlig vare på tingene som de restaurantene der. Makan til idioter. Jeg husker med gru på da de innredet Peppes i Hemsedal. Der borret de i urgamle treski, limte flotte termoser fast, borret igjennom gamle radioer osv... ALARM! Mulig at jeg kan ha en til overs? http://ambasadeur.blogspot.com
|
|
« Siste redigering: februar 28, 2008, 22:28:34 pm av Oval57/Håkon »
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Boblehue
Supermedlem

Mr. Comfy......
|
 |
« Svar #7 på: februar 28, 2008, 21:14:49 pm » |
|
Her er bloggen Håkon..... ikke noe www http://ambasadeur.blogspot.com/
|
|
|
Loggført
|
1968 VW T1
12 Volt og stolt! ©
|
|
|
Hilde-M
Folkevognklubben
Medlem

|
 |
« Svar #8 på: februar 28, 2008, 21:48:24 pm » |
|
Sendes det 600kr til meg så vet jeg om en jeg. hihi. men regner med at man finner disse litt strødd over landet! hvis ingen har vært der på 5 dager å kjøpt den da 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #9 på: februar 28, 2008, 22:14:15 pm » |
|
Sendes det 600kr til meg så vet jeg om en jeg. hihi. men regner med at man finner disse litt strødd over landet! hvis ingen har vært der på 5 dager å kjøpt den da  og jeg vet om en til 500,- hvis noen er interisert..
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Hilde-M
Folkevognklubben
Medlem

|
 |
« Svar #10 på: februar 28, 2008, 23:09:06 pm » |
|
Sendes det 600kr til meg så vet jeg om en jeg. hihi. men regner med at man finner disse litt strødd over landet! hvis ingen har vært der på 5 dager å kjøpt den da  og jeg vet om en til 500,- hvis noen er interisert.. Hørtes jo ut som en bedre deal 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|