cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« på: januar 31, 2010, 17:53:50 pm » |
|
Sett med det du trenger av "hard ware" for å sette turbo på en motor opp til 1915. Grenrør, turbo, innsug, "trottle body" og dyse fester. Turbo er ny/eller svært lite brukt.
Smekk på MS eller et annet sprut, og du er igang.
Hbo 2500 for alt !
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #1 på: januar 31, 2010, 17:54:15 pm » |
|
.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #2 på: januar 31, 2010, 17:54:52 pm » |
|
.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kajknoz
Folkevognklubben
Medlem
    
Innlegg: 214
Bosted: Rygge
Nøtte -59
|
 |
« Svar #3 på: februar 01, 2010, 11:58:19 am » |
|
PM 
|
|
« Siste redigering: februar 01, 2010, 12:01:42 pm av Kajknoz »
|
Loggført
|
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #4 på: februar 03, 2010, 20:45:20 pm » |
|
Ingen som er interessert? Bytte forslag ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Frode
Supermedlem
    
Innlegg: 973
Bosted: Ås
|
 |
« Svar #5 på: februar 03, 2010, 21:34:07 pm » |
|
her er bildene
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #6 på: februar 16, 2010, 23:37:17 pm » |
|
Sist sjanse- 2300.- for alt , om du henter sakene hos meg i Oslo
|
|
« Siste redigering: februar 16, 2010, 23:39:27 pm av cato® »
|
Loggført
|
|
|
|
Lars Johansen
Supermedlem
    
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer
|
 |
« Svar #7 på: februar 16, 2010, 23:47:54 pm » |
|
Sist sjanse- 2300.- for alt , om du henter sakene hos meg i Oslo
Hvordan ser innsugene /m dysehull ut? Er det orginal innsug som er maskinert for dyser?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #8 på: februar 16, 2010, 23:58:15 pm » |
|
Tar det jeg, om du gidder å sende...
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #9 på: februar 17, 2010, 08:51:15 am » |
|
Dysehull er nederste del av innsuget på Type 3 med innsprut,dysene sitter i orginal innfestning, festeanordning følgermed, men ikke dyser. De fleste dyser har en midje som passer. Hvis jeg skal sende, så blir det 2500 + frakt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #10 på: februar 17, 2010, 16:02:57 pm » |
|
Ser det vil mangle en del deler før denne river asfalten ja... Styring, retur til tank, dyser, høytrykksbensinpumpe med regulator, ledningsnett og sikkert noen givere.. Og så kommer senking av kompresjon og turbokam..  Tror jeg trekker meg...  Men fint tilbud fr de som har mer konkrete planer..
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
Lars Johansen
Supermedlem
    
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer
|
 |
« Svar #11 på: februar 18, 2010, 00:32:15 am » |
|
Dysehull er nederste del av innsuget på Type 3 med innsprut,dysene sitter i orginal innfestning, festeanordning følgermed, men ikke dyser. De fleste dyser har en midje som passer.
Er det for std dyser eller gamle VW(lik dem på type 4 sprut)?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cato®
Supermedlem
    
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
 |
« Svar #12 på: februar 19, 2010, 00:48:47 am » |
|
Solgt
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|