MIBjesper
Nybegynner

|
« Svar #60 på: juni 25, 2010, 00:39:32 am » |
|
Hej Jeg vil anbefale jer at bestille mad, der er rigeligt mad så alle bliver mætte og Slagter Stiller laver så god mad at i aldrig har smagt noget magen til i Norge!!!!!! Kan i ikke lide maden så giver jeg en øl i Grotten!!!! sms gerne 004529707493 mvh jesper
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #61 på: juni 25, 2010, 08:31:00 am » |
|
Da har jeg fått med "sidetryne" i bilen, og vi blir to fra Follo. Yeah!
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #62 på: juni 25, 2010, 17:08:18 pm » |
|
Mat bestilte jeg i går, og sms sendte jeg nå  Skål!
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
Men In Bugs Denmark
Nybegynner

|
« Svar #63 på: juni 27, 2010, 07:46:10 am » |
|
3 dage tilbage og bestille mad til Summer Meet 2010 endnu... Så til tasterne og bestil, der er stadig gratis t-shirt til hver stor weekendmenu...
Summer Meet Crew
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Men In Bugs Denmark
Nybegynner

|
« Svar #64 på: juni 28, 2010, 21:23:19 pm » |
|
Så er vi på den anden side af 150 personer til bords i MIB Diner til dette års Summer Meet...
Har du ikke bestilt endnu, har du chancen 2 dage endnu...
Der er stadig gratis t-shirt med de store weekendmenuer...
Christian
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #65 på: juni 29, 2010, 08:24:18 am » |
|
Da er fergebilletten bestilt, ungene og jeg kommer!  Larvik-Hirtshals torsdag morgen, hjem på søndag kveld. Regner med å dra innom Fårup sommerland eller noe tilsvarende på vei opp eller ned.
|
|
« Siste redigering: juli 05, 2010, 23:51:13 pm av Kjell Roar »
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
trimco
Medlem

|
 |
« Svar #66 på: juli 01, 2010, 13:21:24 pm » |
|
Heisann, er det noen fra agderfylket som har tenkt seg nedover?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
trimco
Medlem

|
 |
« Svar #67 på: juli 01, 2010, 22:46:50 pm » |
|
Hej Jeg vil anbefale jer at bestille mad, der er rigeligt mad så alle bliver mætte og Slagter Stiller laver så god mad at i aldrig har smagt noget magen til i Norge!!!!!! Kan i ikke lide maden så giver jeg en øl i Grotten!!!! sms gerne 004529707493 mvh jesper
Hei Jesper, fikk problemer med å bestille mat, og sendte en mail, og håper det ordner seg med full pakke til 2 personer 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Men In Bugs Denmark
Nybegynner

|
« Svar #68 på: juli 02, 2010, 11:34:12 am » |
|
Hei Jesper, fikk problemer med å bestille mat, og sendte en mail, og håper det ordner seg med full pakke til 2 personer  Hej.. Har du fået bekræftelse på din madbestilling, ellers send mig en mail på aircooled.cg@gmail.comChristian (Modtager af madbestillinger :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Men In Bugs Denmark
Nybegynner

|
« Svar #69 på: juli 02, 2010, 11:34:27 am » |
|
Slagter Stiller er åbnet for bestilling af mad lidt endnu, så har du ikke bestilt allerede, skal du gøre det nu... Der er åben for bestilling frem til Søndag kl. 12.00, men der er forbehold, da vi er tæt på det maks. antal vi kan være..
Christian
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
trimco
Medlem

|
 |
« Svar #70 på: juli 02, 2010, 17:28:31 pm » |
|
Jepp, Jesper tok kontakt, og jeg har fått mail med konto nr for betaling, så nå er allt i orden. Takker så meget, og håper været blir bra 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
MIBjesper
Nybegynner

|
« Svar #71 på: juli 04, 2010, 17:27:24 pm » |
|
Så er de første gæster til MIB træf begyndt at ankommer til danmark. Disse 2 stk T4 fra Stavanger i Norge er i dag ankommet til Danmark, de tournere lige lidt rundt i Danmark inden MIB træf. Og den ene dreng fra Norge er godt på vej til at slå en rekord som det kan blive svært at slå for andre. Hans først MIB Summermeet i 2009 var han blot 14 dage gamle og nu bliver han når MIB Summermeet 2010 er igang 1 år og 14 dage gamle og med til sit nr 2 MIB Summermeet, kan i andre slå den? Desuden kan jeg oplyse at der bliver en masse at give sig til hvis nogle voksne / børn skulle kede sig til træffet ( keder man sig er man selv ude om det he he ). Så underhodlning er der nok af for børn så de voksne kan hygge sig med vw biler og vw snak. Bla er der mulighed for: Rundbold Vandglidebane Rutsjebaner Vandglidebaner Snobrød Hoppeborg Petanque Fodbold Stangtennis og en masse andet sjov.
Selv om sidste madbestilling er slut så er det altså selvfølgelig muligt at komme alligevel. Man skal ikke melde ankomst inden man kommer eller noget, så har nogle lyst til at kommer til MIB Summermett2010 så pakker i bare bilen og kommer på torsdag / fredag. mvh jesper
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
GeirJB
Seniormedlem

|
 |
« Svar #72 på: juli 05, 2010, 01:08:40 am » |
|
Hmmm!! Frister med en Danmarkstur... 
|
|
|
Loggført
|
-61 VW 1200 (Beryl green),-69 VW 1600 Variant,-74 BMW 1602,-82 VW Polo G40
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #73 på: juli 05, 2010, 10:28:33 am » |
|
Hmmm!! Frister med en Danmarkstur...  bli med oss på torsdag
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #74 på: juli 05, 2010, 16:00:14 pm » |
|
Har tømt bilen helt for campingstæsj, har en svær haug i gangen.. Men har begynt med noe småprosjekt for å få bilen heeelt ferdig til denne sesongen!
Skal man krutte rundt i en brødboks i et par uker må en ha et par greier på stell først! =)
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #75 på: juli 05, 2010, 23:34:17 pm » |
|
Uten at biler bryter ned underveis  Dere trenger ikke bunkre inn mye øl, de selges for 10,- i baren, kalde og i glass! Treffet er jo gratis, så dette er måten vi støtter de på. Så kommer det kvinnelig underholdning på lørdag såvidt ryktene sier!... Blir nok bra med liv!
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
MIBjesper
Nybegynner

|
« Svar #76 på: juli 06, 2010, 01:38:41 am » |
|
Kvindelig underholdning? hmm kender jeg ikke noget til  kolde danske øl til 10 dk kr når i køber klippekort til baren. Vi glæder os så meget til at se jer, er i friske torsdag er baren jo åben!!!!! Evt ring til mig 004529707493 mvh lupojesper fra MIB
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bObLeFrIk
|
 |
« Svar #77 på: juli 06, 2010, 21:41:38 pm » |
|
hei, er det mulig å komme inn en tur på lørdagskvelden selv uten boble? er på ferie med volvo, så bobla blir hjemme  overnatter på øster hurup camping ( hvis det er ledig ) så jeg bli rnok en tilskuer på treffet både lørdag ettermiddag og søndag.. morten
|
|
|
Loggført
|
1303s 72 mod ombygd Orginal 53 boble m/ragtop
|
|
|
MIBjesper
Nybegynner

|
« Svar #78 på: juli 07, 2010, 01:05:07 am » |
|
Hej Morten Ja det er muligt, betaler du 25 kr pr person er i mere end velkommen, der er jo fest torsdag, fredag og lørdag, kommer du / i ikke inden så? I kan evt ringe til mig først på 004529707493. Porten kan være aflåst men så ring så kommer vi og åbner.
mvh jesper
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
bObLeFrIk
|
 |
« Svar #80 på: juli 07, 2010, 20:04:37 pm » |
|
Høres bra ut 
|
|
« Siste redigering: juli 07, 2010, 20:06:58 pm av bObLeFrIk »
|
Loggført
|
1303s 72 mod ombygd Orginal 53 boble m/ragtop
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #81 på: juli 07, 2010, 20:51:27 pm » |
|
Pakker bobla nå, måtte ha på takgrinda gitt... Tar Superspeed i morgen tidlig. Litt værmelding: http://vejret.tv2.dk/vejr/2615533/oester-hurup/
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #82 på: juli 07, 2010, 22:43:15 pm » |
|
Bilen var klar i morges... Men dum som jeg er måtte jeg sette igang med noe nytt... Selvom jeg egentlig var jævli fornøyd.. Tar med prosjektet nedover til Danmark, og så får Jesper hjelpe meg å fullføre det! hehe.
Snakkes i morgen glade dansker! Dersom øllet er koldt klokken 16, tar jeg en, eller to! =)
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #83 på: juli 08, 2010, 08:16:15 am » |
|
Hvis Kid vil, så sees vi i morgen. "Follo-gjengen" har avreise kl.04.00 i morgen.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
bugbabe
Nybegynner

|
 |
« Svar #84 på: juli 08, 2010, 16:52:15 pm » |
|
Vi drar om en time!! Wiiiiiiiiiiiiii
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
GeirJB
Seniormedlem

|
 |
« Svar #85 på: juli 08, 2010, 17:27:36 pm » |
|
Da blir det tur på meg også.... Kommer til Fredrikshavn 0315.... så får vel finne en plass og sove litt på morran...
|
|
|
Loggført
|
-61 VW 1200 (Beryl green),-69 VW 1600 Variant,-74 BMW 1602,-82 VW Polo G40
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #86 på: juli 11, 2010, 20:33:19 pm » |
|
Akkurat kommet hjem etter en fantastisk helg i Danmark. MIB skal jeg definitivt tilbake til! Jeg hadde egentlig ingen planer om å dra til MIB, men bestemte meg seint torsdag kveld og kastet meg i bilen på vei mot fergeleiet i Larvik kun få timer senere. Det valget angrer jeg ikke på, dette er et av de triveligste treffene jeg har vært på. Mens vi på våre norske treff kanskje litt for ofte ender opp i klikker hvor man drikker ved teltet og griller for seg på engangsgriller, var MIB Summer meet herlig sosialt. Felles grillmiddag hver dag med over 200 til bords samtidig var litt av en opplevelse og grillmaten var ypperlig. Etterpå var det pils og drinker i baren Grotten med meget vennlige priser - 10 kroner per øl/20 per drink. Det er definitivt godt å være norsk i Danmark  Må også si jeg også ble imponert over nivået på bilene som ble utstilt. Både i bredde (plenty med alle typer luftkjølt) og en meget høy kvalitet på bilene. En stor takk til våre danske verter!
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
JS
Supermedlem

|
 |
« Svar #87 på: juli 11, 2010, 21:32:05 pm » |
|
Vil også rette en stor takk til MIB Crew! Mer trivelig og velorganisert treff skal man lete lenge etter! Vi kommer tilbake!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ørjan Evensen
Medlem

|
 |
« Svar #88 på: juli 11, 2010, 22:50:43 pm » |
|
Neste år ska eg definitivt innfinna meg på dette treffet!  Hadde lyst i år og, men.... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #89 på: juli 12, 2010, 00:07:13 am » |
|
Må skryte litt mer av MIB-gutta: Siden turen min ned ble litt spontan, hadde jeg ikke forhåndsbestilt grillmat. Jeg sendte epost sent torsdag kveld for å høre om det var noe slags matsalg på treffet eller om jeg burde ta med mat. Tidlig fredag morgen svarte Christian i MIB: Vi ordner grillmat til deg, det er bare å komme! Snakk om service  På vei mot treffet dagen etter stoppet jeg for å spørre om veien til minibank. Med en gang jeg kom på veien igjen så hadde tydeligvis gutta i bilen foran meg sett at en norsk-registrert luftkjølt var litt i villrede. De hoppet ut av bilen og stoppet meg og tilbød meg å følge deres bil hvis det var treffplassen jeg lette etter. Alt dette før jeg i det hele tatt hadde kommet frem til treffet! Utenlandske gjester på SCC skryter av den skandinaviske gjestfriheten. Den gjestfriheten opplevde jeg til fulle på MIB-treffet. Jeg håper mange av våre danske venner tar turen til SCC i år, så jeg får mulighet til å gjengjelde litt. Jeg lover å ha iskolde øl og plenty med rom og cola i Slackers-teltet til alle MIB'ere på SCC  Og til Slackers Garage: Herved sendes ut mobiliseringsvarsel til MIBs neste Summer Meet  Vi må ha en konvoy ned dit neste sommer og lage en skikkelig Slackers-camp. Det er mulig vi til og med må lufte storteltet Her er noen bilder:
|
|
« Siste redigering: juli 12, 2010, 00:13:10 am av EspenX »
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
|