SplitMan
Moderator
Supermedlem

|
 |
« på: november 01, 2012, 19:19:09 pm » |
|
Til tross for at jeg liker patina, så var det overraskende befriende å se en "ordentlig" Barndoor-restaurering; http://www.barndoor.dk/20-05668.html(scroll ned for "før"-bildet)
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #1 på: november 01, 2012, 20:11:08 pm » |
|
Se der ja. Som du sier, godt å se at noen restaurerer disse også.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: november 01, 2012, 20:13:24 pm » |
|
er det nå vi skal si "dette ser ikke pent ut" hva skjer med denne hekken her a? 
|
|
|
|
Buss Marius
Juniormedlem

|
 |
« Svar #3 på: november 01, 2012, 21:35:05 pm » |
|
er det nå vi skal si "dette ser ikke pent ut" hva skjer med denne hekken her a?  Det ser litt kjedelig og sterilt ut, men det var kanskje så kjedelige hekkene var på BD den gang. Ikke vindu, knøttsmå lykter og ikke fanger. Hadde de satt på den enkle dekoren bak, for denne fat fabrikken i Stuttgart, så hadde det livet noe veldig opp. De blinklysene under fremfangeren har jeg aldri lagt merke til. Var det vanlig?
|
|
|
Loggført
|
Vokst opp med verdens mest velutstyrte T2b -71 (74-81) og en kjedelig 77 T2b (81-88) Har 85 T3 camper 112hk
|
|
|
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....
|
 |
« Svar #4 på: november 02, 2012, 00:22:46 am » |
|
Nei! Dette ser ikke pent ut. Hjul skal enten stå rett eller ha negativ camber  Det her ser idiotisk ut!
|
|
|
Loggført
|
 "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: november 02, 2012, 09:03:04 am » |
|
ser ut til å ha vært et "lett" objekt det der....... sto jo på egne hjul, og kunne tilogmed taues jo!! 
|
|
|
Loggført
|
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: november 02, 2012, 09:11:08 am » |
|
er det nå vi skal si "dette ser ikke pent ut" hva skjer med denne hekken her a?  Det ser litt kjedelig og sterilt ut, men det var kanskje så kjedelige hekkene var på BD den gang. Ikke vindu, knøttsmå lykter og ikke fanger. Hadde de satt på den enkle dekoren bak, for denne fat fabrikken i Stuttgart, så hadde det livet noe veldig opp. De blinklysene under fremfangeren har jeg aldri lagt merke til. Var det vanlig? Alt ser drit bra ut, men det er noe virkelig feil med denne hjulstillinga dette blir aldri riktig i mine øyne.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
StarBugs Geir
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: november 02, 2012, 10:53:09 am » |
|
Til alle originalfans......unnskyld 
 bannikjerka_2.jpg (129.9 KB. 669x416 - vist 638 ganger.)
|
|
« Siste redigering: november 02, 2012, 11:00:19 am av StarBugs Geir »
|
Loggført
|
1974 1303s 2018 Husqvarna Vitpilen 701
|
|
|
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....
|
 |
« Svar #8 på: november 02, 2012, 11:02:39 am » |
|
Plutselig ble det en BIL 
|
|
|
Loggført
|
 "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
Splitboy
|
 |
« Svar #9 på: november 02, 2012, 11:06:53 am » |
|
…Når disse bilene blir brukt til det de ble bygd for – som people carrier og pakkesel – og er lastet med sine godkjente 700 kg i tillegg til fører…tror jeg hjulstillingen blir helt fin jeg  Veldig fin farge for øvrig.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: november 02, 2012, 11:39:48 am » |
|
Utrolig kort Transporter. Nydelig.
Hvor mye må man korte inn en senket en før den blir tøff? *starter PS*
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #11 på: november 02, 2012, 13:03:31 pm » |
|
Det måtte komme en lav utgave også Må si meg enig i camberen bak, trist...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #12 på: november 02, 2012, 14:13:57 pm » |
|
Til alle originalfans......unnskyld  [ Vedlegg ] Sånne senka barndoorer florerer det av. Det som er spesielt er å se en original og godt restaurert utgave. Jeg synes denne er for blank og sukkersøt, men befriende å se en som ikke bare er harry i alle fall. Det rare i dag er at du blir mer upopulær om du originalrestaurerer, enn om du lager værstingkreasjoner. Så å banne i kjerka har nærmest blitt å forsøke seg på noe originalt.
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #13 på: november 02, 2012, 16:56:13 pm » |
|
Bilen har jo faktisk stuk slik den er original! Som regel ser det jo ut som fronten skal til himmels... Synes denne er kul som den er jeg, og den har jo bakke klaring en hver offroad entusiast vil misunne 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
A.Hole
Seniormedlem

|
 |
« Svar #14 på: november 03, 2012, 14:19:10 pm » |
|
Til alle originalfans......unnskyld  [ Vedlegg ] Sånne senka barndoorer florerer det av. Det som er spesielt er å se en original og godt restaurert utgave. Jeg synes denne er for blank og sukkersøt, men befriende å se en som ikke bare er harry i alle fall. Det rare i dag er at du blir mer upopulær om du originalrestaurerer, enn om du lager værstingkreasjoner. Så å banne i kjerka har nærmest blitt å forsøke seg på noe originalt. Liker. Nerds rule.....
|
|
« Siste redigering: november 05, 2012, 18:57:33 pm av Tangen »
|
Loggført
|
|
|
|
Kim Larsen
Seniormedlem

|
 |
« Svar #15 på: november 03, 2012, 17:31:39 pm » |
|
OT:Jørn tangen------Bazzzzzzinga
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
VwSplit
Supermedlem

|
 |
« Svar #16 på: desember 29, 2012, 19:35:25 pm » |
|
Den var vel ikke så blank ny en gang. Her så ser det ut som om dem har restaurert hele bilen i deler forså å montere den til slutt. Hadde blitt litt penere om dem klosset bilen mens dørene satt på, forså å lakkere alt til slutt.
|
|
|
Loggført
|
 Old bugs never die
|
|
|
JarleA
Seniormedlem

|
 |
« Svar #17 på: desember 29, 2012, 21:48:37 pm » |
|
Er det en restaureringstråd på denne noen plass? Er jo alltid morro og se hvordan den har blitt til underveis!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|