Lowlife
Supermedlem

|
 |
« på: mai 05, 2010, 22:48:52 pm » |
|
Her kan dere se hva dere gikk glipp av fordi dere ikke var med på onsdagstur i dag.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
-Marius-
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: mai 05, 2010, 22:51:26 pm » |
|
Så mye fint:)
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
Squareback
Moderator
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #2 på: mai 05, 2010, 22:55:23 pm » |
|
Mye Type 2! Det er bra! Jeg var i garasjen...
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: juni 03, 2010, 00:18:14 am » |
|
Svein, Morten og jeg var oppover i dag også. Færre biler i dag, og flere av de samme som sist, men spreke jenter i ordentlige lookere er verdt turen alene.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
55luft
Seniormedlem

|
 |
« Svar #4 på: juni 03, 2010, 16:20:14 pm » |
|
Det var en knall tur. Men neste gang stiller alle fra follo i hvit med kort arm  .
|
|
|
Loggført
|
55 mod orginal boble 76 mod orginal buss
|
|
|
Squareback
Moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: juni 04, 2010, 22:01:25 pm » |
|
Tok vekk et par innlegg her jeg. Ble litt mye utenom...
Moderator
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: juli 08, 2010, 08:27:55 am » |
|
The Kids tok med formannen og meg på tur oppover i går. Mange fine biler og trivelige folk. Byttelånte biler på turen ned igjen. Gøy å kjøre skyskraperbuss igjen.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
55luft
Seniormedlem

|
 |
« Svar #7 på: august 04, 2011, 07:53:48 am » |
|
I går hadde vi en fantastisk tur til Jessheim. Turen gikk mest på små veier både til og fra. Turen tok ca 5 timer. Vi dro fra Ski ca kl 1800 og jeg var hjemme kl 23. Dette er en av de bedre kjæreturene som jeg har vært medpå. Det skulle vært flere med på denne turen. Det er utrolig hva han Thomas kan av småveier langt utenfor hans eget distrikt. Vi fant ( han viste oss) en boble som sto i enebakk. At han kunne se den er ett under. Den sto så langt fra veien, at at mannen må ha bedre luktesans for luftkjølt, enn det en kåt hannhund har for tisper med løpetid. Uansett dette var en fantastisk kveld.
|
|
|
Loggført
|
55 mod orginal boble 76 mod orginal buss
|
|
|
DRIFTER
Supermedlem

Follo VW-klubb, veteran vw-klubben, LP
|
 |
« Svar #8 på: august 04, 2011, 09:43:54 am » |
|
Mye fint. Jeg kjørte forbi kiwanis 17:30 og spotta 55 ovalen der, men hadde ikke tid til å bli med, skrudde på dama sin opel i går
|
|
|
Loggført
|
you`ll never walk alone
Biler:Type 1 1956 Type 2 1971
|
|
|
Squareback
Moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: september 07, 2011, 17:57:05 pm » |
|
Da kommer vi en tur til Jessheim i dag også. Avreise fra Ski straks og via Enebakk langs Øyeren. Ring FVWK mobil om du vil henge deg på langs ruta!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: juli 04, 2012, 08:49:54 am » |
|
Vi tar turen til Jessheim i kveld. Avreise seinest KL 19 fra Mortensrud. Lowlife og meg er der litt før
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: juli 04, 2012, 23:38:03 pm » |
|
Lowlife, A.R. og meg tok turen. Fantastisk fint vær (og ikke minst etterpå da vi tok en liten tur innom Lillestrøm hvor mange hundre Amcars feiret "sin" nasjonaldag.)
|
|
« Siste redigering: juli 04, 2012, 23:48:21 pm av Squareback »
|
Loggført
|
|
|
|
|