Da har det begynt å skje noe med prosjekte mitt, så da er det vel på tide å legge ut noen biler og info om den.
Bilen ble kjøpt for ca 1 år siden. Bilen så ikke så værst ut, Men når jeg begynte på den så fant jeg fort ut at her var det noen som ikke hadde noe særlig greie på opp pussing som hadde vært

Som jeg har forstått så har bilen vært i mange sine hender før den havnet hos meg, så da kan man kanskje ikke forvente at alle som har hatt bilen har vært like nøye .....men men sånn er det bare

Planen med bilen nå er å gjøre den så solid og bra som jeg bare greier (vil jo at bilen skal få mange mange år foran seg)
Så det jeg begynte med var å skille bil og båndplate.....båndplata var faktisk ganske bra.....kun litt sveising ved batterikassa og så ble det ene jekkfestet byttet. [ Vedlegg ]
Bladde gjennom tråden din her. Ser fra første del av restaureringa at bilen ikkje har hull til lister. Er det igjensveisa eller kan det vere ein orginal standard? Har sjøl ein Oval 57- standard uten lister, sparsommelig med krome og wirerbremser. Artig om det er fleire slike Ovalar i Norge