mai 04, 2025, 12:33:03 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Knekte ventilfjører, er da ein "vanleg" feil ??  (Lest 1115 ganger)
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« på: juni 10, 2010, 20:45:09 pm »

Hallo,

Eg fekk idag heist impulsen opp bak for å skikka nermare etter feilen, som har forårsaka problema som oppstod sist helg.. fyrste stopp var av med ventil deksela, og vel.. der fekk eg feilen rett i trynet med ein gong.. Knekte ventilfjører! Ivertfall 1stk ventil på høgre sida og 2 på venstre..

Spørsmålet er berre; Er detta ein vanleg feil? Støtstanga eg tok ut var lika bein, så det er ivertfall ikkje noko gale inni motoren (eg som trudde den var skåren.. )

Eg kjem til å skifta toppane ivertfall, ettersom på venstre sida satt ventilen bom fast, og det var masse messingspon i ventildekselet etter styringen.. Så den er nok dau.

Men tilbake til spørsmåle, Er dette vanlig feil? Eg forstår ikkje kva som har skjedd sidan fleire fjører berre har knekt rett av? er det fordi dei er gamle, eller er det noko anna som ligger bak dette trur dekan?(ventilane møtt motstand?)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JS
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: juni 10, 2010, 20:58:24 pm »

Det er vel en mer sannsynlig feil på en motor som har stått veldig lenge slik at noen fjører har stått i samme spenn over mange år. Vil jeg tro.
Loggført
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« Svar #2 på: juni 10, 2010, 21:04:15 pm »

Ahh, eit samantreff att denne motoren har stått i ca 20 år kanskje? Glad

Då får eg bestilla nye fjører, og overhala toppane, evt skifta den eine toppen som hadde herpa styring..

Med mindre det er andre teoriar?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JTWE
Supermedlem

Vis profil

« Svar #3 på: juni 10, 2010, 21:33:37 pm »

Det at fjæra står belastet vil vel heller føre til at den mister spennet sitt. At den ryker tyder mer på en av to ting - overbelastning eller utmatting. Hvis det er masse rust på fjæra kan siste være godt mulig.

Loggført
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« Svar #4 på: juni 10, 2010, 21:37:56 pm »

Dei var tilstrekkeleg rusta ja,

Men solenge det er "nok" å skifta fjørene, so er eg godt fornøygd, men om det kan ligga andre ting bak dette so er det intresangt å veta.

Uansett, so stikk eg ut å hiver ut motoren no.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
GeirH
Supermedlem

Vis profil
« Svar #5 på: juni 10, 2010, 21:39:15 pm »

Rust vil vel gi en bruddanvisning..... og dermed, snæpp..
Loggført

Har laaang VW-pause.
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!