TURBO
Gjest
|
 |
« på: juni 11, 2010, 12:44:51 pm » |
|
205/65-15 er det innenfor grensen for hva som er lov på min 70mod? Tenker på i forbindelse med EU-kontroll 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #1 på: juni 11, 2010, 13:43:41 pm » |
|
205/65-15 er det innenfor grensen for hva som er lov på min 70mod? Tenker på i forbindelse med EU-kontroll  Det finnes EU hjul til EU kontroll....
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
Pan
Supermedlem
    
Innlegg: 1444
Bosted: Trondheim
|
 |
« Svar #2 på: juni 11, 2010, 15:07:34 pm » |
|
Og det finnes folk fra biltilsynet som leser forum på Internett.
Det er vel pluss/minus fem prosent av original rulleomkrets som er lov.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hulken
Supermedlem
    
Innlegg: 3433
Bosted: Gjøvik
Hardcore type four...
|
 |
« Svar #3 på: juni 11, 2010, 15:16:52 pm » |
|
Og lik dimensjon foran og bak???
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
    
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
 |
« Svar #4 på: juni 11, 2010, 15:21:01 pm » |
|
Og lik dimensjon foran og bak???
Er vel ett krav med lik dimensjon på alle hjul, om ikke annet er skrevet i vognkort.
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 1780
Bosted: Kragerø.....Norway.....
59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #5 på: juni 11, 2010, 16:00:17 pm » |
|
Ulik dimensjon på fram og bakhjul har Møller papirer på som så mye annet.Ved å ta kontakt med dem kan du få papirer på de forskjelligste ting eks. Pumaforstilling, innkorting av bunnplate,økt effekt og masse annet spennende
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 4033
Bosted: Moss
|
 |
« Svar #6 på: juni 11, 2010, 18:19:14 pm » |
|
Se her
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #7 på: juni 12, 2010, 02:43:18 am » |
|
Min har innskrevet 195 fremme og 235 bak. SN33422 1302
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #8 på: juni 12, 2010, 18:38:20 pm » |
|
Ulik dimensjon på fram og bakhjul har Møller papirer på som så mye annet.Ved å ta kontakt med dem kan du få papirer på de forskjelligste ting eks. Pumaforstilling, innkorting av bunnplate,økt effekt og masse annet spennende
Hvor eksakt mailer man for å få disse papirene?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lundby
Supermedlem
    
Innlegg: 2098
Bosted: Ottestad/Hamar
|
 |
« Svar #9 på: juni 12, 2010, 20:20:51 pm » |
|
Henger de seg opp i dette har kontroløren en dårlig dag mener jeg,eller du viser på feil sted.
|
|
|
Loggført
|
bergrenner TLF 90910383
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #10 på: juni 12, 2010, 22:20:32 pm » |
|
Henger de seg opp i dette har kontroløren en dårlig dag mener jeg,eller du viser på feil sted.
Sist viste jeg på Møller Lillehammer å hadde to 2er feil,etterkontrollen på disse var av det kjappe slaget,men tenkte å være "føre var"  Fikk anmerkning på manglende ryggelys sist,noe som vel var ekstrautstyr på 70mod den gang.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
HansO
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 1574
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #11 på: juni 12, 2010, 22:48:43 pm » |
|
Med Møller føler jeg vel at man bør være føre var uansett henvendelse, he he... I Fredrikstad ville de ikke gi meg forstillingskontroll engang. Det er mye jobb på en så gammel bil fikk jeg beskjed om... Ellers var jo denne tabellen gull! Kunne godt tenkt meg en kolonne for 145framdekk også 
|
|
|
Loggført
|
1960 T-1 1965 T-1 1988 Opel Omega (Til salgs) 1993 Honda CBR600F 1998 BMW 520iAT 2001 Chrysler PT Cruiser
Sulten og tørst, bil først!
Kjør fort, ta sjanser.
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #12 på: juni 12, 2010, 22:56:08 pm » |
|
Med Møller føler jeg vel at man bør være føre var uansett henvendelse, he he... I Fredrikstad ville de ikke gi meg forstillingskontroll engang. Det er mye jobb på en så gammel bil fikk jeg beskjed om... Ellers var jo denne tabellen gull! Kunne godt tenkt meg en kolonne for 145framdekk også  MEKONOMEN på Lillehammer tok heller ikke forstillingskontroll på min,han bak disken påstod at de ikke fikk bilen opp på løftebukken fordi bilen var senka foran,å videre påstod at: SENKA BILER VAR NO DRITT  Å Lord sier jeg bare,handler ikke der no mer jeg,så drit å dra!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #13 på: juni 14, 2010, 17:49:31 pm » |
|
Se her
Har du en side som viser breie felger? f.eks. 7" og 10" ?
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 4033
Bosted: Moss
|
 |
« Svar #14 på: juni 14, 2010, 18:20:06 pm » |
|
Ulik dimensjon på fram og bakhjul har Møller papirer på som så mye annet.Ved å ta kontakt med dem kan du få papirer på de forskjelligste ting eks. Pumaforstilling, innkorting av bunnplate,økt effekt og masse annet spennende
Hvor eksakt mailer man for å få disse papirene? Kenneth Rombo Oddaker Typegodkjenning Harald A. Møller AS Telefon: 24 03 33 88 Direkte: 95 14 44 18 Fax: 24 03 33 26 mailto:typegodkjenning@moller.no
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #15 på: juni 14, 2010, 21:00:21 pm » |
|
Tusen takk. Finnes en der som heter Hugo Christian Nøyseth også 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #16 på: juni 16, 2010, 19:25:28 pm » |
|
Har sendt mail til typegodkjenning,faen ikke svar å få >:(Er folk der vanskelige eller? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|