mai 05, 2025, 17:34:14 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
senke en 1965 boble
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: senke en 1965 boble (Lest 1315 ganger)
lillegutten
Nybegynner
Innlegg: 2
Bosted:
senke en 1965 boble
«
på:
juni 13, 2010, 21:36:09 pm »
hva er best? hvordan gjør jeg det? å hvor kjøper jeg delene til dette?
Loggført
vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 1567
Bosted: Darbu
Rust is not a crime..
Sv: senke en 1965 boble
«
Svar #1 på:
juni 13, 2010, 21:52:37 pm »
enten kjøper du senkespindler eller en pumaforstilling fra enten unneberg bil, el lars vwveterandeler.. for foran. og bak er det å å vri. er sånne torsjonsstaver
.. er lettere å forklare deg det bak når en ser bak der
..
Loggført
Erik Andersen 3322 Darbu
tlf: 46813220
----------------------------------------------------------
Røyken og Omegn Aircoolers
Arrangement Ansvarlig
------------------------------------------------------------------------------
1967 Notchback
1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt
1969 Variant Solgt
1956 Oval Solgt
1973 1303S SOLGT
Kjetil
Supermedlem
Innlegg: 1459
Bosted: Toten
Sv: senke en 1965 boble
«
Svar #2 på:
juni 13, 2010, 21:57:58 pm »
kjøp pumaforstilling, og bak..
http://www.meanbugs.com/punbb/upload/viewtopic.php?id=1975
«
Siste redigering: juni 13, 2010, 21:59:34 pm av Kjetil
»
Loggført
lillegutten
Nybegynner
Innlegg: 2
Bosted:
Sv: senke en 1965 boble
«
Svar #3 på:
juni 14, 2010, 07:11:59 am »
takk for svar
Loggført
Fankii-T
Juniormedlem
Innlegg: 83
Bosted:
Sv: senke en 1965 boble
«
Svar #4 på:
juni 14, 2010, 16:19:38 pm »
Siden du har 65modell så må du være obs på at dem byttet fra linkpin til balljoint framstilling i august tror eg det var.
Du kan enkelt se det om du bøyer deg under bilen forran og ser på dempertårnene.
Linkpin har rette dempertårn:
http://i659.photobucket.com/albums/uu311/ianmac2009/P1010072.jpg
Balljoint har dempertårn som skrår ut til siden:
http://www.cbperformance.com/catalogimages/6299.jpg
Når du senker bak så kan du finjustere med å rotere på innerste spline og ytterste spline, se charten under:
Frank RT
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...