juni 19, 2025, 22:02:10 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Begrepsforklaring innen motor: enkelredusert/dobbelredusert
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Begrepsforklaring innen motor: enkelredusert/dobbelredusert (Lest 986 ganger)
Hans
Supermedlem
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
Begrepsforklaring innen motor: enkelredusert/dobbelredusert
«
på:
juni 24, 2010, 20:25:08 pm »
Ser det snakkes om enkelredusert blokk og dobbelredusert blokk ... . i mitt spede google forsøk fikk jeg kun opp 2 treff som omhandlet to salg her på vwnorge.
beklager om dette er et selvforklarende begrep - men jeg skjønner det ikke.
mvh
hans martin
Loggført
o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
cato®
Supermedlem
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
Sv: Begrepsforklaring innen motor: enkelredusert/dobbelredusert
«
Svar #1 på:
juni 25, 2010, 23:42:17 pm »
Er vel med 1 eller 2 oljetrykks redusjons (bypass) ventiler.
Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
Sv: Begrepsforklaring innen motor: enkelredusert/dobbelredusert
«
Svar #2 på:
juni 27, 2010, 17:46:08 pm »
Veldig bra forklart her, Hans!
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=280293&highlight=oil+bypass+valves
Loggført
Hans
Supermedlem
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
Sv: Begrepsforklaring innen motor: enkelredusert/dobbelredusert
«
Svar #3 på:
juli 01, 2010, 22:29:28 pm »
tusen takk
kjekt å lære - om døgnet hadde flere timer skulle jeg tatt for meg en motor
Loggført
o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...