mai 05, 2025, 12:21:17 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Begrepsforklaring innen motor: enkelredusert/dobbelredusert  (Lest 958 ganger)
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen



Vis profil
« på: juni 24, 2010, 20:25:08 pm »

Ser det snakkes om enkelredusert blokk og dobbelredusert blokk ... . i mitt spede google forsøk fikk jeg kun opp 2 treff som omhandlet to salg her på vwnorge.

beklager om dette er et selvforklarende begrep - men jeg skjønner det ikke. Glad

mvh
hans martin

Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #1 på: juni 25, 2010, 23:42:17 pm »

Er vel med 1 eller 2 oljetrykks redusjons (bypass) ventiler.
Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #2 på: juni 27, 2010, 17:46:08 pm »

Veldig bra forklart her, Hans!
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=280293&highlight=oil+bypass+valves
Loggført
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #3 på: juli 01, 2010, 22:29:28 pm »

tusen takk Glad

kjekt å lære - om døgnet hadde flere timer skulle jeg tatt for meg en motor Glad 
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!