roskilde02
Seniormedlem
   
Innlegg: 257
Bosted: dokka
|
 |
« på: juni 28, 2010, 23:29:26 pm » |
|
ska se på en i morgen, vet ikke så mye om den enda. har sittet i en 67 911 om jeg husker rett, mye mods som må til for å få denna tilpassa inn i bussen?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar
|
 |
« Svar #1 på: juni 28, 2010, 23:35:02 pm » |
|
Passer fint som snus i T2, plenty med plass... Hør med Jærva her på forumet, han har masse info til deg 
|
|
|
Loggført
|
Mvh Reiel
|
|
|
VW 612 RS
Seniormedlem
   
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu
VW 612 RS
|
 |
« Svar #2 på: juni 29, 2010, 00:01:07 am » |
|
Men med T2 girboks må det skaffes spesielt svinghjul. Ellers er det ikke så stor jobb.
|
|
|
Loggført
|
- Audi S6 -97 avant - Audi A4 -97 1.8TQ avant - VW 412/6 -74 (3,0/930) - VW 1303 -74 (2,9/901) - Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
|
|
|
roskilde02
Seniormedlem
   
Innlegg: 257
Bosted: dokka
|
 |
« Svar #3 på: juni 29, 2010, 00:05:14 am » |
|
oki, så ellers er det med andre ord bolt on??kan jeg også bruke kassa fra 911?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hulken
Supermedlem
    
Innlegg: 3433
Bosted: Gjøvik
Hardcore type four...
|
 |
« Svar #4 på: juni 29, 2010, 00:36:28 am » |
|
Eller selge kassa til meg.... 
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
roskilde02
Seniormedlem
   
Innlegg: 257
Bosted: dokka
|
 |
« Svar #5 på: juni 29, 2010, 00:42:15 am » |
|
ja du mener det ja....  om det bare er bolt on så er vel saken grei, da blir det kasse i bussen, om prisen er grei da. vet mer i morgen, lese av litt nr og se hvor komplett detti er. vet ikke hva jeg kan forvente å ut med her..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hulken
Supermedlem
    
Innlegg: 3433
Bosted: Gjøvik
Hardcore type four...
|
 |
« Svar #6 på: juni 29, 2010, 00:46:24 am » |
|
Er vel litt ombygging, men overkommelig etter hva jeg har hørt. Skal stå en del på nett om det, spesielt på tyske sider. Var populært der nede en periode... ;-)
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
|
roskilde02
Seniormedlem
   
Innlegg: 257
Bosted: dokka
|
 |
« Svar #8 på: juni 29, 2010, 09:05:54 am » |
|
hva med kjøleblekkform for motorrom??må vel gjøre no der?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
roskilde02
Seniormedlem
   
Innlegg: 257
Bosted: dokka
|
 |
« Svar #9 på: juni 29, 2010, 15:11:55 pm » |
|
da har jeg vært å sett på motor, den har liggi ute uten innsug og gassere...  så toppene var fulle av vann. trukke jeg orker å gå på detta, får se etter jeg kommer hjem fra ferie igjen. nå ska jeg først få pickup'n til å gå, fikk tak i en industrimotor til den i stad, så den går vel i morra (håper jeg)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hulken
Supermedlem
    
Innlegg: 3433
Bosted: Gjøvik
Hardcore type four...
|
 |
« Svar #10 på: juni 29, 2010, 15:20:47 pm » |
|
Er det aktuelt for han som har motor/gir og selge kassa for seg selv tror du?
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #11 på: juni 30, 2010, 10:49:28 am » |
|
Det finnes vel rimeligere og lettere tilgjengelige løsninger enn å begynne å overhale en gammel porschesekser som har ligget ute...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #12 på: juni 30, 2010, 13:44:08 pm » |
|
Du trenger et Nytt svinghjul fra KEP(Så passern rett i buss lådan),å modifisere motor feste bak,deretter få festa oljetanken på en grei plass,eventuelt lage ny en. 2,0 er det flere som har, Stig S har en 3,0Liter i late Bayen sin.
Mags
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
|