mai 04, 2025, 13:07:00 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
frese blokk til 94mm sats
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: frese blokk til 94mm sats (Lest 1384 ganger)
aremann
Seniormedlem
Innlegg: 410
Bosted: buskerud
frese blokk til 94mm sats
«
på:
juli 13, 2010, 23:29:12 pm »
noen som veit hvor langt inn i blokka må frese??? en som har fresa min men er kun så dybt som kanten på sylindern,går ikke stemplet litt innom??
Loggført
ahelgemo
Supermedlem
Innlegg: 1597
Bosted:
Sv: frese blokk til 94mm sats
«
Svar #1 på:
juli 14, 2010, 00:37:29 am »
stemplet er no inni cylindern på mine motorer ihvertfall
Loggført
HansO
Folkevognklubben
Supermedlem
Innlegg: 1574
Bosted: Fredrikstad
Sv: frese blokk til 94mm sats
«
Svar #2 på:
juli 14, 2010, 12:55:22 pm »
Mener du at stemplet går over kanten på toppen av sylinderen, eller at skjørtet går under kanten på undersiden av sylinderen?
Loggført
1960 T-1
1965 T-1
1988 Opel Omega (Til salgs)
1993 Honda CBR600F
1998 BMW 520iAT
2001 Chrysler PT Cruiser
Sulten og tørst, bil først!
Kjør fort, ta sjanser.
ahelgemo
Supermedlem
Innlegg: 1597
Bosted:
Sv: frese blokk til 94mm sats
«
Svar #3 på:
juli 14, 2010, 13:17:51 pm »
at skjørtet går under kanten på undersiden av sylinderen tror jeg
Loggført
Jee
Supermedlem
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim
Sv: frese blokk til 94mm sats
«
Svar #4 på:
juli 14, 2010, 13:21:59 pm »
Skjørtene på stempelet blir dratt ut av sylinderen i nedre stilling. Hvor mye avgjøres av slag, rådelengde og utforming på stempelet.
Loggført
aremann
Seniormedlem
Innlegg: 410
Bosted: buskerud
Sv: frese blokk til 94mm sats
«
Svar #5 på:
juli 14, 2010, 21:01:10 pm »
Sitat fra: Jee på juli 14, 2010, 13:21:59 pm
Skjørtene på stempelet blir dratt ut av sylinderen i nedre stilling. Hvor mye avgjøres av slag, rådelengde og utforming på stempelet.
skal bruke orginal veiv og mahle 94 sats
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...