T2man
Supermedlem
    
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog
Termos er bra
|
 |
« på: august 11, 2010, 15:39:56 pm » |
|
Liten nese og trykknapphåndtak? Det ser ikke ut til å være customisert, ingen spor etter igjensveisede hull til bredt skiltlys, og innpressingen rundt håndtaket er der. Jeg får ikke dette til å stemme med noe, og jeg har 2 stk. helt like lokk.
|
|
|
Loggført
|
Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #1 på: august 11, 2010, 15:42:11 pm » |
|
De lokkene du har finnes ikke...
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
T2man
Supermedlem
    
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog
Termos er bra
|
 |
« Svar #2 på: august 11, 2010, 15:44:32 pm » |
|
Da er vi ihvertfall enige så langt...
|
|
|
Loggført
|
Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem
    
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...
Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #3 på: august 11, 2010, 16:22:11 pm » |
|
..hvis ikke 1200 standard kjørte litt lengre med lite skiltlys? 
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
T2man
Supermedlem
    
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog
Termos er bra
|
 |
« Svar #4 på: august 11, 2010, 16:26:14 pm » |
|
Mulig? Ble standarden levert med slik grønnfarge? Det andre lokket er blått.
|
|
|
Loggført
|
Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
|
|
|
hovdingen
Seniormedlem
   
Innlegg: 411
Bosted: MELBU
|
 |
« Svar #5 på: september 24, 2010, 18:11:47 pm » |
|
Eller en sein -64/ tidlig -65 som er blitt en hybrid av begge årsmodeller. Det kan vel ha skjedd noe sammenblanding akkurat i modellskiftet. Kanskje du har one of akind - samleobjekt!
|
|
|
Loggført
|
Ola Steimoeggen Villaveien 11 8445 MELBU (o\_/o) 1961 T1 1965 T1 1974 1303S Lillebror 1971 m/fortelt
|
|
|
SveinØ
Supermedlem
    
Innlegg: 840
Bosted: Molde
|
 |
« Svar #6 på: september 24, 2010, 21:40:29 pm » |
|
Eller en sein -64/ tidlig -65 som er blitt en hybrid av begge årsmodeller. Det kan vel ha skjedd noe sammenblanding akkurat i modellskiftet. Kanskje du har one of akind - samleobjekt!
Siste året for lite skiltlys var jo 1963, så det rimer jo heller ikke?
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem
    
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...
Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #7 på: september 24, 2010, 23:39:14 pm » |
|
65-67 mod standard blei levert i Fontana grey, synes fargen kan ligne det på lokket.
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem
    
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...
Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #9 på: november 22, 2010, 00:10:15 am » |
|
Motorlokket er nok fra en 65-66 standard-boble, usikker på 67-modellen. Har bilde av en 66 modell med liten skiltnese. Og bilde av en 68 modell med brei skiltnese.
Så det lokket finns i høyeste grad, men de fleste gikk vel på hjemmemarkedet.
|
|
« Siste redigering: november 22, 2010, 00:14:18 am av Kjell Roar »
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
LOBO
Supermedlem
    
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
 |
« Svar #10 på: november 22, 2010, 09:55:54 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #11 på: november 22, 2010, 12:13:12 pm » |
|
Så det lokket finns i høyeste grad, men de fleste gikk vel på hjemmemarkedet.
Fabrikks ombygget...
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
|