Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« på: mars 10, 2008, 00:00:16 am » |
|
Jeg skulle gjerne hatt tak i en skvettlapp av typen som på bildet. Jeg trenger mest av alt selve VW-logoen, men aller helst hele skvettlappen.
Hvis du har flere enn kun én av disse liggende kjøper jeg gjerne de også.
Ta gjerne kontakt med PM
|
|
« Siste redigering: mars 10, 2008, 00:28:02 am av Brezelfürsten »
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #1 på: mars 10, 2008, 10:27:27 am » |
|
En sånn en er det han skal ha! Om du skulle få tak i flere Fursten, er det bare å rope ut. Jeg har dessverre bare til en side selv. Jeg tenker at de andre 2/4 av klubben vil mislike sterkt av vi skal ha skvettlapper på bilene våre!
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #2 på: mars 10, 2008, 10:56:42 am » |
|
En sånn en er det han skal ha! Om du skulle få tak i flere Fursten, er det bare å rope ut. Jeg har dessverre bare til en side selv. Jeg tenker at de andre 2/4 av klubben vil mislike sterkt av vi skal ha skvettlapper på bilene våre!
Skvettlapper må en ha Jeg har egentlig to biler som trenger disse skvettlappene, så det kan vel ta sin tid før jeg får noen til overs for å si det sånn..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lars Rosenquist
Supermedlem

Telefon 90148565
|
 |
« Svar #3 på: mars 10, 2008, 20:32:11 pm » |
|
Hei. Jeg tror jeg muligens har en slik med blikk på,og et løst blikk til,har også varmepotter til 52 med firkantet topp som jeg tror du mangler. ref fossum. Ring meg i morra på dagen så skal jeg se etter skvettlapper... Mvh Lars
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #4 på: mars 10, 2008, 23:28:02 pm » |
|
Jeg ringer deg i morgen. Hei. Jeg tror jeg muligens har en slik med blikk på,og et løst blikk til,har også varmepotter til 52 med firkantet topp som jeg tror du mangler. ref fossum. Ring meg i morra på dagen så skal jeg se etter skvettlapper... Mvh Lars
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
66 Cab
Supermedlem

Boden Kratzende Autos
|
 |
« Svar #5 på: mars 10, 2008, 23:33:41 pm » |
|
Jeg har en skvettlapp med logo liggende i kjelleren, skal se i morgen om den er lik... Den er er montert på ett metallfeste av ett slag..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #6 på: mars 10, 2008, 23:35:50 pm » |
|
Jeg har en skvettlapp med logo liggende i kjelleren, skal se i morgen om den er lik... Den er er montert på ett metallfeste av ett slag..
Flott!! Ta kontakt med meg i morgen. Jeg er interessert hvis den er av samme type.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: mars 11, 2008, 10:35:16 am » |
|
Har sånne på bilen jeg og, med blikk! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Øyvind K
Juniormedlem

|
 |
« Svar #8 på: mars 11, 2008, 11:37:03 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #9 på: mars 11, 2008, 11:45:42 am » |
|
De som det er ute etter her er av støpt utførelse i aluminium eller lignende. Gummien er helt svart med tre hull i til å feste disse VW-merkene. Men det viktigste er altså selve VW-merket.
Rosenquist hadde slike til salgs på Volksfest i fjor husker jeg. (Hvorfor kjøpte jeg de ikke da? De var dyre husker jeg?).
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #10 på: mars 11, 2008, 13:31:39 pm » |
|
Nei. Disse er av en annen sort. Det finnes helt sikkert drøssevis av skvettlapper som har VW-logo. Jeg er så vanskelig at jeg er på utkikk etter akkurat de som har denne logoen støpt i metall.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
66 Cab
Supermedlem

Boden Kratzende Autos
|
 |
« Svar #11 på: mars 11, 2008, 15:10:45 pm » |
|
Var ikke samme skvettlapp, logoen var større og den var ikke i "metall" desverre..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #12 på: mars 11, 2008, 16:21:54 pm » |
|
Var ikke samme skvettlapp, logoen var større og den var ikke i "metall" desverre..
Alt i orden. Takk for at du gadd å ta deg bryet 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #13 på: mars 14, 2008, 17:17:34 pm » |
|
Har fremdeles ikke fått kloa i disse skvettlappene. Ta gjerne kontakt hvis du har tips ol.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|