BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #30 på: oktober 01, 2010, 11:39:00 am » |
|
Da stikker jeg å henter bussen.
Vi sees!
Mvh Kalle
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #31 på: oktober 01, 2010, 12:36:44 pm » |
|
god tur!
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #32 på: oktober 01, 2010, 12:44:07 pm » |
|
*liker* Da stikker jeg å henter bussen.
Vi sees!
Mvh Kalle
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 4529
Bosted: Sandnes
:: DKL ::
|
 |
« Svar #33 på: oktober 01, 2010, 14:54:02 pm » |
|
I god driv på E6 med Jupiler i hånda.. Dette blir bra :-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #34 på: oktober 01, 2010, 15:03:01 pm » |
|
I god driv på E6 med Jupiler i hånda.. Dette blir bra :-)
Slutt å skyld på mosselukta Trond!!
|
|
|
Loggført
|
Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #35 på: oktober 01, 2010, 15:04:53 pm » |
|
Det er rimelig sosialt i baksetet og, samen holder på å bli amorøs her nå!!
Kalle har nok en gang bevist at han er født til å være eventmanager, konge bil og musikk.
|
|
« Siste redigering: oktober 01, 2010, 15:15:09 pm av TomR »
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #36 på: oktober 01, 2010, 17:12:33 pm » |
|
Dere får ha det hyggelig. Hold oss oppdatert om det kommer noen bomber på dyno'n.
Vi har ingen i baksete, men koser oss alikevel. Vi møter vw gjengen over here om noen timer..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #38 på: oktober 02, 2010, 00:49:06 am » |
|
Jeg er usikker på hvor det skar seg for oss...men vi er nede!!
Skal høre om Jenveys!!
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #39 på: oktober 03, 2010, 12:17:02 pm » |
|
SCC bussen bremset 133,2 HK / 202 NM  Det er 5HK/20NM mer enn forrige bremsing i Finland! Hva er forandret? Annen fordeler...
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
JonB
Supermedlem
    
Innlegg: 2398
Bosted: Vestfold
|
 |
« Svar #40 på: oktober 03, 2010, 12:19:46 pm » |
|
Jeg er usikker på hvor det skar seg for oss...men vi er nede!!
Skal høre om Jenveys!!
Jeg vil ikke vite...!!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JS
Supermedlem
    
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #41 på: oktober 03, 2010, 16:58:12 pm » |
|
SCC bussen bremset 133,2 HK / 202 NM  Det er 5HK/20NM mer enn forrige bremsing i Finland! Hva er forandret? Annen fordeler... Bremsebenken er vel strengt tatt heller ikke den samme... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #42 på: oktober 03, 2010, 20:38:21 pm » |
|
Hjemme etter en fantastisk helg, en kjempekoselig og sosial greie! Takk til reisefølget som var Vegard, Fredrik, Torgeir, Trond og Magne - en ekstra stor takk til Kalle som eksemplarisk kjørte oss frem og tilbake i en flott bil som han hadde skaffet til veie for anledningen.
|
|
« Siste redigering: oktober 03, 2010, 20:49:40 pm av TomR »
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #43 på: oktober 03, 2010, 22:42:20 pm » |
|
For de av dere som ikke var der: Slik skal en 1915 egentlig gå http://vw2you.com/download/1915_jpm.aviNesten 10 000 omdr 
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
JS
Supermedlem
    
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #44 på: oktober 04, 2010, 09:09:28 am » |
|
Hvor mye bremset den denne gangen?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #45 på: oktober 04, 2010, 09:18:35 am » |
|
Hmm...var det 247 da tro...jeg husker neimen ikke sikkert. Når det er sagt så er kompen nå bare rundt 11 - så senket betraktelig.. Hvor mye bremset den denne gangen?
|
|
« Siste redigering: oktober 04, 2010, 09:48:27 am av TomR »
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #46 på: oktober 04, 2010, 09:26:52 am » |
|
Takk til alle sammen for en strålende tur!
Mitt høydepkt var uten tvil 1641 motoren til Niklas som bremset 391 hk og 430 nm med 1 portet originaltopp og 1 uportet originaltopp med originale ventiler. Original veiv uten motvekter! 7700 - 7800 omdr. E85 og 2.2 bar ladetrykk.
Mvh BB
|
|
« Siste redigering: oktober 04, 2010, 09:52:13 am av BeetleBug »
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 4529
Bosted: Sandnes
:: DKL ::
|
 |
« Svar #47 på: oktober 04, 2010, 09:45:43 am » |
|
Takk for flott tur ja! Meget hyggelig :-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #48 på: oktober 04, 2010, 09:53:57 am » |
|
Takk til alle sammen for en strålende tur!
Mitt høydepkt var uten tvil 1641 motoren til Niklas som bremset 391 hk og 430 nm med 1 portet originaltopp og 1 uportet originaltopp med originale ventiler. Original veiv uten motvekter! 7700 - 7800 omdr. E85 og 2.2 bar ladetrykk.
Mvh BB
Helt utrolig at han får det til... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JS
Supermedlem
    
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #49 på: oktober 04, 2010, 11:44:43 am » |
|
Hmm...var det 247 da tro...jeg husker neimen ikke sikkert. Når det er sagt så er kompen nå bare rundt 11 - så senket betraktelig.. Hvor mye bremset den denne gangen? Hmmm, har han bremset mer før på den motoren?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SSRT
Seniormedlem
   
Innlegg: 381
Bosted:
|
 |
« Svar #50 på: oktober 04, 2010, 12:12:05 pm » |
|
Var Jussi tilstede og bremset 2,7 t-4?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #51 på: oktober 04, 2010, 12:38:36 pm » |
|
JS, dette er 6 hester opp på 1915'n, det ble anslått at det ville bli 5% mer effekt når man kom opp på 13 i komp igjen. Han har nå 11cc i stempelet alene. Turtalls sperren sto på 9600 rpm. Lyden var helt ubeskrivelig! Måtte bite tenna sammen for at plombene ikke skulle hoppe ut. Ellers må jeg takke alle for en HELT fantastisk helg, det har aldri vært så moro før! Det sosiale var helt of the chart! Ellers: "Hvem är ni?!?!?!?!?!?!" 
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #52 på: oktober 04, 2010, 12:49:36 pm » |
|
Takk til Guttan å Gratuelere med Serie gull  Ja Konge tur,fikk næsten stå pæls å høre 1915 durer opp til 9600 var litt blanda form på lørdagen,men det åpna seg etter vært  Også Nikolas sin 1641 motor bremse 392hk Jussi 253,5hk Takk til Kalles Tur/Turelag  Magne
|
|
« Siste redigering: oktober 04, 2010, 13:04:54 pm av mags »
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #53 på: oktober 04, 2010, 12:58:33 pm » |
|
Jussi bremset 253 som best uten reim og demper. Motoren åndet friskt med olje, og var ikke helt i form (den hadde vært gjennom en skikkelig prøvelse uka før)
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 4529
Bosted: Sandnes
:: DKL ::
|
 |
« Svar #54 på: oktober 04, 2010, 13:09:00 pm » |
|
Haha! One for the books det der! "Hvem er ni entligen??!" Sa han mens han holdt seg fast i baren for å ikke gå rett til sides :-D
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #55 på: oktober 04, 2010, 14:28:24 pm » |
|
Takk til alle sammen for en strålende tur!
Mitt høydepkt var uten tvil 1641 motoren til Niklas som bremset 391 hk og 430 nm med 1 portet originaltopp og 1 uportet originaltopp med originale ventiler. Original veiv uten motvekter! 7700 - 7800 omdr. E85 og 2.2 bar ladetrykk.
Mvh BB
veldig inspirerende!
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
JS
Supermedlem
    
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #56 på: oktober 04, 2010, 16:59:49 pm » |
|
JS, dette er 6 hester opp på 1915'n, det ble anslått at det ville bli 5% mer effekt når man kom opp på 13 i komp igjen. Han har nå 11cc i stempelet alene. Turtalls sperren sto på 9600 rpm. Lyden var helt ubeskrivelig! Måtte bite tenna sammen for at plombene ikke skulle hoppe ut. Ellers må jeg takke alle for en HELT fantastisk helg, det har aldri vært så moro før! Det sosiale var helt of the chart! Ellers: "Hvem är ni?!?!?!?!?!?!"  Det var det jeg trodde. FANTASTISK!!! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|