Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Senkepøbel
|
 |
« på: august 26, 2010, 18:03:06 pm » |
|
Skulle ut i butikken i stad og så noe merkelig med bussen, Jeg har jo 2 kofferter og et gammelt slitent skateboard på taket, men her kommer det merklige inn, brått ser jeg (50m unna) at den enne kofferten ligger på gangveien ved siden av bilen og at skateboardet er borte, ikke nok med at de "gutta" hadde tatt det uberslitene brettet, så hadde di j*vlene hadde tatt Norgesremmene min også. Så da går vel turen til Hyttebutikken i Valdres en dag,for å få nye remmer.
Hva er det med folk som skal ha alt som ikke sitter boltet fast i bilen?
Ikke at dette er noe å diskutere måtte bare få ut litt irritasjon
|
|
|
Loggført
|
Kjør Hardt Kjørt Stil, Kjør Turbo Boble Bil
79 - T2 Ratlooker Doka -Solgt 93 - T4 Ratlooker Multivan - Solgt 68 - T1 RatLooker med snurre
|
|
|
bObLeFrIk
|
 |
« Svar #1 på: august 26, 2010, 19:09:04 pm » |
|
Hva med å legge ut rottegift ..? 
|
|
|
Loggført
|
1303s 72 mod ombygd Orginal 53 boble m/ragtop
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: august 26, 2010, 19:43:51 pm » |
|
legg ei oppspent bjønnsaks på taket  husk kjetting bundet til takgrinda så de ikke stikker av så.... 
|
|
|
Loggført
|
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
|
|
|
mr. dingo
Nybegynner

|
« Svar #3 på: august 26, 2010, 21:05:33 pm » |
|
legg ei oppspent bjønnsaks på taket  husk kjetting bundet til takgrinda så de ikke stikker av så....  haha...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Senkepøbel
|
 |
« Svar #4 på: august 26, 2010, 22:30:38 pm » |
|
Mye bedre å få boltet fast kjettinge og bjørnesaksa fast i bilen hvis ikke blir vel den stjålet den også!!! 
|
|
|
Loggført
|
79 - T2 Ratlooker Doka -Solgt 93 - T4 Ratlooker Multivan - Solgt 68 - T1 RatLooker med snurre
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: august 27, 2010, 22:30:09 pm » |
|
Mye bedre å få boltet fast kjettinge og bjørnesaksa fast i bilen hvis ikke blir vel den stjålet den også!!!  tenkte som så.. at de sikkert ikke var så ivrige på å stå å skru løs takgrinda samtidig som bjønnsaksa holdt arma deres 
|
|
|
Loggført
|
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #6 på: august 27, 2010, 23:09:34 pm » |
|
et blinklysrelé, en coil, en kondensator, et 12v batteri og noen ledninger kan være kult også. ser for meg mye bra banning med 25000V i karrosseriet...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
sepp
Nybegynner

|
 |
« Svar #7 på: august 27, 2010, 23:27:32 pm » |
|
Om jeg ikke husker helt feil ble samme problematikk diskutert på vw2you en gang i tiden. Kom noen forslag om og "plante masse barberblader" i bakkant av cdspiller, og når "b-gjengen" 176-167 kom løpende og skulle dra ut spiller, så hang fingertuppene igjen... Har du rat, sleng på masse rusten piggtråd på racket! 
|
|
« Siste redigering: august 27, 2010, 23:33:47 pm av sepp »
|
Loggført
|
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem

- 1303 -
|
 |
« Svar #8 på: august 27, 2010, 23:57:01 pm » |
|
Om jeg ikke husker helt feil ble samme problematikk diskutert på vw2you en gang i tiden. Kom noen forslag om og "plante masse barberblader" i bakkant av cdspiller, og når "b-gjengen" 176-167 kom løpende og skulle dra ut spiller, så hang fingertuppene igjen...
Vil nesten si at dette er å be om mer juling..  ------------ Kjett at noen folk alltid må være klåfinga og vel så det.. Får si at mange er kreative med løsninger for å ta igjen litt 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: august 28, 2010, 21:22:10 pm » |
|
Juling skulle dem hatt  Men må si den ideen om bilbatteri coil og noen ledninger, den vakke dum 
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: august 28, 2010, 22:55:27 pm » |
|
En jeg jobbet sammen med gjorde dette på verktøyskapet sitt for mange år siden. Han var så lei av at folk lånte verktøy i skapet hans at det ble montert en coil...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: august 28, 2010, 23:33:45 pm » |
|
hehe kult  kunne vert en bra ide på mitt skap 
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
mats thorsen
Juniormedlem

|
 |
« Svar #12 på: august 29, 2010, 15:02:24 pm » |
|
For et par timer siden gikk jeg ut av huset for å lufte bikkja, ved siden av huset stod det en sykkel..., har hatt kjeltringer rundt huset før så jeg tok en titt rundt for å se om det var noe i gjære. Og skulle du sett! Baki Caddyen min satt det en forbanna narkis å lette etter gull!  Sprang inn i huset med bikkja og ut med balltreet jeg har stående i gangen, da hadde monsieur narkis akkurat kommet seg ut av bilen og var på vei til sykkelen sin. Spurte han hva faen han gjorde i bilen min men før han rakk å svare haglet balltreslagene mot sykkelen hans, han ble pissredd!! Han fortet seg nedover gata og fikk kasta seg på sykkelen mens jeg fortsatte å slå så det smalt i hele sykkelen, lovet med drap hvis han kom tilbake! Merk: Ingenting ble ødelagt eller stjålet i bilen, så langt kom han ikke, da hadde det heller ikke vært sykkelen jeg hadde ødelagt.
|
|
|
Loggført
|
If you run your fingers over my bug, i will run my bug over your fingers! 
|
|
|
Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Senkepøbel
|
 |
« Svar #13 på: august 29, 2010, 16:01:31 pm » |
|
Det er som jeg skrev til deg på Face. Litt glad vold på søndagsmorran er jo alltid bra. Hvertfall hvis de ikke fikk med seg noe
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: august 29, 2010, 17:22:49 pm » |
|
Gladvold er tingen. Tror ikke jeg hadde klart å stoppe om jeg hadde ferska en idiot i bilen min...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cmi
Supermedlem

|
 |
« Svar #15 på: august 29, 2010, 18:07:15 pm » |
|
Tommel opp for gladvold på sånne tullinger...
|
|
|
Loggført
|
Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! 
|
|
|
mats thorsen
Juniormedlem

|
 |
« Svar #16 på: august 29, 2010, 19:31:25 pm » |
|
Som jeg skrev, hadde han ødelagt noe eller stjålet noe hadde slagene vært rettet mot kropp og hode, det samme hvis han var en av våre nye landsmenn. Ser jeg ham i området igjen derimot
|
|
|
Loggført
|
If you run your fingers over my bug, i will run my bug over your fingers! 
|
|
|
|