mai 05, 2025, 13:36:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Eit stort oljeproblem! (er no løyst)  (Lest 4601 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: august 30, 2010, 19:04:19 pm »

Hallo.

Balar på med ein 1303 som har fått isatt ein 1915 med eksternt oljefilter og slangar + dypsump på ca 1.5 liter.......MEN da e noko hakkande gale med oljesystemet.. eg tar da frå begynnelsen;

Motoren som var kjøpt turn key av ein relativt ukjent motorbyggar vart montert i bilen. Motoren var ikkje innkjøyrd, men kun starta og kjøyrd i ca 1 time på noko tynn spesial olja. So me skifta ganske fort oljo, tappa ut den gamla, tok av filteret, fant fram eit nytt Fram racing filter og fylte da godt opp med olja, smørde pakningen og skrudde fast. Me skrudda da vel ganske godt inntil, og me la ikkje merke til monteringsannvisningen: skru inn til pakningen tar borti, deretter max 1 omdreining.. Motoren vart starta opp og gjekk fint og flott. etter att temp målar vart montert var da dags for noko testing. kjøyrde oppogned til postkasso mangen gongar og bilen gjekk som ei kula, da regna litt då og etterkvart såg eg masse fargeklattar på grusen etter olje.. stoppa motoren fort og spring bak og ser.. jau da renn olja ut av filteret! Strammar filteret då ganske mykje, eller heilt til da ikkje går meir. då droplar da berre litt under filteret. Tok nokon turar til og bilen lak mykje mindre olja då. Preika med eigaren av bilen og me vart einige om å setta på eit nytt filter fordi me rekna med å ha tatt livet av pakningen på filteret.. so filteret vart skrudd av, nytt filter vart fyllt nesten fullt med olja og skrudd fast i hennhold til bruksanvisningen. Etterfyllte litt olja på motoren, og eigaren satt seg inn og fyra opp bilen mens eg låg under og såg etter lekkasjar.. Motoren startar og går ca eitpar sekundar før da seier PLOPP og da står ein fantastisk sprut med olja rett ut frå eine oljeslangen.... motoren vert sløkt i eit saligt tempo og me begynner å fundera..
Slangen rauk omtrent halvvegs av! Ka i all verden?? på slangen står da att den toler 10bar.. so trykket kan jo umulig ha forårsaka detta! Me tenkte att da måtte vera eit rift i slangen sidan detta nesten ikkje skal gå an!!
Riftet var nerme nippelen, så eg korta inn slangen ca 10cm og vart kvitt holet. Fyller på olja, tar av coil ledning, kinner motoren ei go stund, etterfyller olja etter att all luft i slangar er ute. kinnar igjen lenge og går god for att da held tett då da e ingen tegn til lekkasjar.
Fyrar opp motoren, kjøyrer ned til naboane(50m) snur og kjøyrer ca 10m tilbake.. PLOPP!! oljelys på og eg sløkker motoren fort..
Bak bilen ligg da ei lang stripa med olja, omtrent 10m. stripa begynner forsiktig, nokon små flekkar so vert stripo større og størra(breidare) heilt til me befinn oss under filteret på bilen der da ligg ein dam som måler 50cm i diameter. Innerskjermen er for anledningen behandla med olja Overalt! og gjett ka: Slangen rauk på nett den samme plassen?Hæ? Trist Sint Sint

Slenger med nokon bilder.

Er da nokon som har peiling på ka i all verden detta kan vera ?? Da e altso på UT slangen frå filteret..



* DSCF1989.jpg (114.8 KB, 733x550 - vist 314 ganger.)

* DSCF1993.jpg (145.37 KB, 733x550 - vist 336 ganger.)
« Siste redigering: august 31, 2010, 23:23:33 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rabben
Seniormedlem
****
Innlegg: 453
Bosted: Rogaland


Diktator -> Klubbløs #001


Vis profil
« Svar #1 på: august 30, 2010, 19:45:11 pm »

Kjent problem for mange uten stålombundende oljeslanger. En kompis av meg opplevde det samme gang på gang til han byttet til ordentlig kvalitetsslanger. Så jeg hadde byttet oljeslanger og sett om ikke det holder bedre Glad

Har selv opplevd å "bunne" oljetrykksmåleren ved oppstart av trimmet motor, riktignok med tykk olje. Så ikke utenkelig at dere ligger opp mot maks for hva slangen tåler. Spesielt dersom slangen f.eks er klemt en eller annen gang i løpet av livssyklusen.
Loggført

---
Mvh Rabben
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #2 på: august 30, 2010, 19:48:28 pm »

Les hva Gene Berg sier om olje:
http://www.geneberg.com/section.php?SectionID=21
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: august 30, 2010, 19:57:50 pm »

Takk for svar. detta er veeldig frustrerande..

Nye slangar står på tapeten,, men saken er jo att slangen begynte å sprenga fyrst etter att det vart satt på eit filter som ikkje lak olja.. derfor er det retta mistanke om att det nye filteret er tett på nokon måte.. Men no er da jo kun OUT slangen som ryk ergo etter filteret..

Stålopspunnede slangar ja, er ikkje den stålslangen ytterst kun til pynt/varmebeskyttelse?
Får tak i kvalitets hydraulikkslangar på jobben til fattern, er detta godt nok eller må da vera stålomspunnede?

Olja er 10-40 Valvoline olja berekna for turboar, mineral. Oljetrykksmålar står på ønskelista og dokkar nok opp om ikkje so alt for lenge
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
tezer
Supermedlem
*****
Innlegg: 1791
Bosted: Hamar Hedemarken



Vis profil
« Svar #4 på: august 30, 2010, 20:43:29 pm »

du kan se etter om det er justerbar trykkregulator på olja!og eventuelt skru ned den litt!
dette høres ut som ett problem med for stort trykk!
Loggført

Vw 1302
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: august 30, 2010, 21:03:48 pm »

Kan aldri tenka meg att da e montert noko sånt, har heller ikkje sett noko som kan minna om ein slags oljetrykksregulator
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1156
Bosted: Son -Oslo Fjorden Perle


Senkepøbel


Vis profil
« Svar #6 på: august 30, 2010, 22:30:04 pm »

Kan jo være derfor den har gått på tynn olje før og at det var rett olje,
Jeg kjørten trimmet Opel Tigra før og der kjørte jeg på tynn og dyr olje (husker ikke benemnelsen) pga av at de smørte bedre i trimmet motor og at det skulle ha mere flow på oljen.
Bare et tips
Loggført

Kjør Hardt Kjørt Stil, Kjør Turbo Boble Bil

79  - T2 Ratlooker Doka -Solgt
93 -  T4 Ratlooker Multivan - Solgt
68 -  T1 RatLooker med snurre
Kormi
Seniormedlem
****
Innlegg: 368
Bosted: Oslo/Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #7 på: august 30, 2010, 22:44:53 pm »

Begynn med et sett nye slanger du.
Du trenger ikke stålomspunnen, vanlig kvalitetsslange fra jobben til far'din holder lenge.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: august 30, 2010, 23:17:22 pm »

Satsar på nye skikkelege slangar då! Glad Synd han motorbyggaren ikkje bryr seg om att sånt e på stell...

Lars, Den oljo som var på motoren fyrst var KUN innkjøyringsolja, skulle tappast av sporenstreks. noko som vart gjort og.

Får berre håpa att alt anna er på stell når me får på nye slangar! Til no har dynamoen tatt kvelden og desse slangane.. ikkje noko god start igrunn..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: august 31, 2010, 22:32:34 pm »

Då ordna detta seg!

Fekk tak i nokon slangar som toler 20bar, men då me skulle skifta slanga so oppdaga me feilen... Out frå pumpa møter Out frå filter samma med Inn..  Øyerulling Øyerulling Tvilende

Og ja, filterholdar og slangar var montert av motorbyggaren.. og han har vist kjøyrd motoren i ein time på tomgang for innkjøyring.... og motoren gjekk berre på 3 syl pga brent stift + klaring på 0.2ca ... Øyerulling

So sånn e da

Men no går motoren fint, ingen oljeeksplosjonar i da heile tatt, Går godt og faktisk
Einaste er att me ikkje har kontroll på olje temp. Temp målaren funkar ikkje eller so er sensoren dau.. går da an å måla noko på sensoren for å sjekka tilstand?
Målaren stod på ca 50 heile tida etter ein tur på eitpar kilometer. For all del, mulig da stemmer, kunne fint klemma på oljeslangar etterpå utan å brenna seg
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rabben
Seniormedlem
****
Innlegg: 453
Bosted: Rogaland


Diktator -> Klubbløs #001


Vis profil
« Svar #10 på: september 01, 2010, 12:58:46 pm »

Dersom termostaten alltid står åpen, så er det godt mulig at 50 grader er riktig temperatur. Er jo ikke sommer og varmt ute lenger Glad
Loggført

---
Mvh Rabben
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: september 01, 2010, 20:08:15 pm »

Termostaten er vekke men luftinga er alltid open ja.
Satsar på att det viser rett på målaren då Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #12 på: september 01, 2010, 20:13:39 pm »

Då ordna detta seg!

Fekk tak i nokon slangar som toler 20bar, men då me skulle skifta slanga so oppdaga me feilen... Out frå pumpa møter Out frå filter samma med Inn..  Øyerulling Øyerulling Tvilende

Og ja, filterholdar og slangar var montert av motorbyggaren.. og han har vist kjøyrd motoren i ein time på tomgang for innkjøyring.... og motoren gjekk berre på 3 syl pga brent stift + klaring på 0.2ca ... Øyerulling

So sånn e da

Men no går motoren fint, ingen oljeeksplosjonar i da heile tatt, Går godt og faktisk
Einaste er att me ikkje har kontroll på olje temp. Temp målaren funkar ikkje eller so er sensoren dau.. går da an å måla noko på sensoren for å sjekka tilstand?
Målaren stod på ca 50 heile tida etter ein tur på eitpar kilometer. For all del, mulig da stemmer, kunne fint klemma på oljeslangar etterpå utan å brenna seg

Sett sensoren i kokende vann - = 100 grader. Enkel kalibrering!

ps: vet du noe mer om den turen med tralla?
Loggført
hovdingen
Seniormedlem
****
Innlegg: 411
Bosted: MELBU



Vis profil
« Svar #13 på: september 01, 2010, 22:16:17 pm »

Flott at du fikk til motoren Tistlo! Tenker at den 1303'en blir fin å kjøre med en sprek motor. Kjente plutselig lysten til å bygge en ny sprekere motor til erstatning for den originale i 1303s'n min. Men det gikk over da jeg så hva som gjenstår å gjøre på de andre boblene Tvilende
Loggført

Ola Steimoeggen
Villaveien 11
8445 MELBU
(o\_/o)
1961 T1
1965 T1
1974 1303S
Lillebror 1971 m/fortelt
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #14 på: september 01, 2010, 22:55:51 pm »

Takk for tips Jørgen

Høvdingen; Da e berre til å bygga motor! Har du muligheiten so kan eg varmt anbefala deg å bygga den sjølv! Fordi då veit du kva som vert gjort..  Kjekt å ha motor som sparkar ifrå litt! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!