mai 06, 2025, 01:16:15 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
RødeBaron wants to go after the book
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: RødeBaron wants to go after the book (Lest 1358 ganger)
RødeBaron
Supermedlem
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang
RødeBaron wants to go after the book
«
på:
mars 15, 2008, 00:02:46 am »
skal montere en potent 1835 i 1302`n som originalt hadde en døll 1300, har bygga om til 1303 skivebrems foran, det var jo igrunn soleklart.... men vil gjerne ha godkjent denne combon.. Noen her som har erfaringer om andre ting våre trafikkstasjonskontrollører kan finne på for å legge kjepper i mine ats`er?
«
Siste redigering: mars 20, 2008, 12:01:34 pm av RødeBaron
»
Loggført
original buddie Bugbuddies.no
Kjetil Lima
Supermedlem
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger
Sv: RødeBaron wants to go after the book
«
Svar #1 på:
mars 15, 2008, 08:46:00 am »
Det eksisterer vel et dokument fra møller som "godkjenner" opp til 100 HK i 1303S med skivebremser, har du slike bremser på en 02 kan det vel kanskje gå. Ring BT, helst før du putter maskinisten i bilen. en potent 1835 holder vel vanligvis mindre enn 100hk på hjula uansett.
Loggført
1961 T1 - Custom
RødeBaron
Supermedlem
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang
Sv: RødeBaron wants to go after the book
«
Svar #2 på:
mars 15, 2008, 22:23:52 pm »
Takk kjetil, Har hørt om akkurat det der, men tolka det som et luftig rykte inntil svaret ditt her på forumet... har noe mer håndfast og gå frem med nå.. Ringer Møller på mandag og prøver å hanke inn noe info.
Loggført
original buddie Bugbuddies.no
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...