En misforståelse mellom arrangøren og Gatebil Magazine før treffet gjorde at føreren (hvem var det tro?) trodde det var greit å stille den ut, siden T25 også ble levert som luftkjølt. Men siden akkurat denne bilen ble solgt ny med vannkjølt motor fikk den ikke stilles ut.
Litt irriterende der og da, når føreren hadde styra litt med å få bilen klar til treffet, hadde gledet seg til å stille den ut og fikk masse positiv respons på bilen allerede når den rullet inn fredag kveld.
Men treffreglene er til for å følges, det bunnet altså i en misforståelse...
Ikke meningen å ødelegge reportasjetråden her, men påstanden om at det var en misforståelse siden den kunne vært levert som luftkjølt osv holder ikke mål.
Det var en debatt her på forumet ang dette i forkant av treffet som faktisk startet med Gatebil-Coachen!
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,16506.msg269769.html#msg269769Du var selv aktivt med i debatten og det kommer klart frem fra arrangørens side at kun biler som er eller har vært luftkjølt slipper inn. Det spesifiseres også at grensen når det gjelder T-25 er om den hadde luft eller vann fra fabrikk. Selv skriver du et par dager før treffet "Kjekt å få en avklaring på debatten om Lindvall-Coachen og SCC" (denne fikk altså ikke komme inn fordi den var vannkjølt originalt).
At bilen er avbildet i bladet gir feil signaler og tar opp verdifull bildeplass som kunne vært tilegnet en bil som faktisk hadde noe på treffet å gjøre..
Nok surmuling fra min side, resten av reportasjen er sikkert fin
