mai 05, 2025, 00:45:30 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Motorkode F1 noe å ta vare på?
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Motorkode F1 noe å ta vare på? (Lest 955 ganger)
nime
Supermedlem
Innlegg: 1115
Bosted:
Motorkode F1 noe å ta vare på?
«
på:
oktober 24, 2010, 17:06:23 pm »
Har kommet over en (sannsynligvis) 1300 single-port med motorkode F1 - er dette noe å ta vare på?
IMG_3675x.jpg
(104.2 KB, 800x600 - vist 168 ganger.)
Loggført
VeteranBobla
Supermedlem
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar
Sv: Motorkode F1 noe å ta vare på?
«
Svar #1 på:
oktober 24, 2010, 17:40:31 pm »
F = 1300 T1 8/65 - 7/70
Loggført
T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961
Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) -
http://www.MbMproduction.net
Dewil
Supermedlem
Innlegg: 7541
Bosted: Moss
"Opinions are like assholes...everyone has one"
Sv: Motorkode F1 noe å ta vare på?
«
Svar #2 på:
oktober 24, 2010, 18:07:03 pm »
ettermarkedsmotor, kun solgt over disk. dobbel oljeretur. helt ålreit blokk. kan bygge en god 1600 på den.
Loggført
Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Facebook.com/HerbieMemorialRun
nime
Supermedlem
Innlegg: 1115
Bosted:
Sv: Motorkode F1 noe å ta vare på?
«
Svar #3 på:
oktober 24, 2010, 22:36:49 pm »
Sitat fra: Dewil på oktober 24, 2010, 18:07:03 pm
ettermarkedsmotor, kun solgt over disk. dobbel oljeretur. helt ålreit blokk. kan bygge en god 1600 på den.
Takk for svar! Får prøve å få tak i en passende sylindersats og et par DP topper. Hva anbefales av sylindersats?
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...