mai 05, 2025, 01:03:02 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Deler selges Kerscher Skiver, Kam, WBX  (Lest 2062 ganger)
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« på: oktober 24, 2010, 21:42:29 pm »

Har overtatt/kjøpt  ett prosjekt som det fulgte med noen deler som jeg ikke skal ha.

Nytt i eske:

Kerscher Skivebremsekit foran til boble/type3
Ventilerte skiver, hulborret og slisset ,
Med calipere, og EBC bremseklosser
skivene er uten boltmønster så her kan man velge hva man vil
Kerscher større hovedbremsepumpe tilhørende dette kit'et

Ønsker bud over Zolgt

Ny Engle W130 kam  
kun prøvemontert             600.-


WBX 1,9 liter  "90hk"
innsprutanlegg/ledningsnett følger med løst
Denne motoren blei kjøpt av Vikers bildeler i ca 2001-2002 , da blei den prøvekjørt før demontering , gikk som ei klokke
og hadde kun gått rett over 100.000km.
etter det har den  blitt shinet opp med litt lak og plassert på låve.

Zolgt




* DSC05617.JPG (217.64 KB, 890x499 - vist 293 ganger.)
« Siste redigering: oktober 25, 2010, 23:33:57 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #1 på: oktober 24, 2010, 21:50:18 pm »

denne WBX er jo perfekt for turbo  Rekker tunge

sleng på denne subaru turbo. 160-180hk EASY.

turbo 2500.-

Som ny.
fra en subaru , TD04L
med integrert wastegate og actuator klokke
både vann og oljekjølt




* DSC08709.JPG (155.84 KB, 640x480 - vist 133 ganger.)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #2 på: oktober 25, 2010, 23:34:11 pm »

noe solgt
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
tsmotor
Medlem
***
Innlegg: 186
Bosted: Ler


Vis profil

« Svar #3 på: januar 09, 2011, 14:03:42 pm »

har du kammen enna?? passer denne kammen for å bruke 2 dobble 40 dellorto på en wbx? Blunker
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #4 på: januar 09, 2011, 14:20:43 pm »

Den kan passe hvis du bruker riktige løftere.
enten "Kjell Aaen" løftere eller sette inn foringer for bruk sammen  type 1 løftere.

har den enda.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
tsmotor
Medlem
***
Innlegg: 186
Bosted: Ler


Vis profil

« Svar #5 på: januar 09, 2011, 16:54:40 pm »

javel Glad, hva slags duration å løft på den?
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #6 på: januar 09, 2011, 22:11:43 pm »

Advertised 308°


Lift: inches  *1.25:1* .524”
                 *1.1:1*   .461”
                  *@cam* .419”

duration @ 0.050"    267°
lobecenter              108°
« Siste redigering: januar 09, 2011, 22:13:26 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
tsmotor
Medlem
***
Innlegg: 186
Bosted: Ler


Vis profil

« Svar #7 på: januar 09, 2011, 22:19:28 pm »

javel. må vel ha big foot løftere da skjønner jeg.
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #8 på: januar 09, 2011, 22:27:24 pm »

jupp
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!