KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« på: oktober 24, 2010, 21:42:29 pm » |
|
Har overtatt/kjøpt ett prosjekt som det fulgte med noen deler som jeg ikke skal ha.
Nytt i eske:
Kerscher Skivebremsekit foran til boble/type3 Ventilerte skiver, hulborret og slisset , Med calipere, og EBC bremseklosser skivene er uten boltmønster så her kan man velge hva man vil Kerscher større hovedbremsepumpe tilhørende dette kit'et
Ønsker bud over Zolgt
Ny Engle W130 kam kun prøvemontert 600.-
WBX 1,9 liter "90hk" innsprutanlegg/ledningsnett følger med løst Denne motoren blei kjøpt av Vikers bildeler i ca 2001-2002 , da blei den prøvekjørt før demontering , gikk som ei klokke og hadde kun gått rett over 100.000km. etter det har den blitt shinet opp med litt lak og plassert på låve.
Zolgt
|
|
« Siste redigering: oktober 25, 2010, 23:33:57 pm av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #1 på: oktober 24, 2010, 21:50:18 pm » |
|
denne WBX er jo perfekt for turbo  sleng på denne subaru turbo. 160-180hk EASY. turbo 2500.- Som ny. fra en subaru , TD04L med integrert wastegate og actuator klokke både vann og oljekjølt
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #2 på: oktober 25, 2010, 23:34:11 pm » |
|
noe solgt
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
tsmotor
Medlem
  
Innlegg: 186
Bosted: Ler
|
 |
« Svar #3 på: januar 09, 2011, 14:03:42 pm » |
|
har du kammen enna?? passer denne kammen for å bruke 2 dobble 40 dellorto på en wbx? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #4 på: januar 09, 2011, 14:20:43 pm » |
|
Den kan passe hvis du bruker riktige løftere. enten "Kjell Aaen" løftere eller sette inn foringer for bruk sammen type 1 løftere.
har den enda.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
tsmotor
Medlem
  
Innlegg: 186
Bosted: Ler
|
 |
« Svar #5 på: januar 09, 2011, 16:54:40 pm » |
|
javel  , hva slags duration å løft på den?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #6 på: januar 09, 2011, 22:11:43 pm » |
|
Advertised 308°
Lift: inches *1.25:1* .524” *1.1:1* .461” *@cam* .419”
duration @ 0.050" 267° lobecenter 108°
|
|
« Siste redigering: januar 09, 2011, 22:13:26 pm av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
tsmotor
Medlem
  
Innlegg: 186
Bosted: Ler
|
 |
« Svar #7 på: januar 09, 2011, 22:19:28 pm » |
|
javel. må vel ha big foot løftere da skjønner jeg.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #8 på: januar 09, 2011, 22:27:24 pm » |
|
jupp
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
|