Dekk og felger til usenket Type 2 (og innpress/ET/bredde m.m.)
Rocket-Racing:
1: Glem alt som heter ET/backspace/offset osv
2: Monter et sett originalfelger på bilen. De er vel 5" brede og har god klaring alle veier.
3: Mål hvor mye du har å gå på utover og innover. Siden banene du skal bruke kun er 0,5" bredere enn originalt har du mye å gå på begge veier. Hvor langt ut/inn som er optimalt er det ditt øye/smak som bestemmer :)
En original T2 felg har senteret veldig langt ut med banen innover. Ville nok valgt å flytte en del ut for å få litt "kant" og hjula litt ut. Når bilen står på orig hjula kan det være lurt å måle hvor langt ut du vil ha banen fra anleggsflaten på bremsene siden senterene ikke er like ;)
Personlig ville jeg kanskje Brukt litt bredere baner bak. Det er god plass bak der.. En 5,5" 5-bolt Sprintstar (som har banen langt ut) går akkurat på, men da er det veldig god plass på baksiden.
Rocket-Racing:
Alternativ 2: Kjøp disse ;D http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26800.0.html
Uten garanti for at de sitter like perfekt på splitt som bay, men jeg antar det skal gå veldig bra :)
Squareback:
Vi prater om 5.5" Sprintstar replikaer i stål med ET 10. Flytter senteret til ET 46 tror jeg. Blir greit på enten 61-65 type 3 eller 62 type 2...
Rocket-Racing:
Jeg ville målt og ikke gått for "tror jeg" og "blir greit" når du faktisk har muligheten til å få dem til å sitte perfekt..
Squareback:
Følger deg, Rocket!
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side