TURBO
Gjest
|
 |
« på: desember 21, 2010, 16:03:11 pm » |
|
Funderer på å gå for thuck-away eksosanlegg på min planlagte 1915,noen som har bilder av dette på bil?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SilverPig
Medlem
  
Innlegg: 125
Bosted: Nesøya, Asker
Joik har større kraft enn krutt!
|
 |
« Svar #1 på: desember 22, 2010, 13:17:17 pm » |
|
Hmmm...siden det er tucked away (altså pakket bort) er det litt vrient å få et skikkelig bilde av det på en bil...det eneste du vil se er et lite rør som stikker ut under den ene skjermen. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
flatfour
|
 |
« Svar #2 på: desember 22, 2010, 14:53:03 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem
    
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger
|
 |
« Svar #3 på: desember 22, 2010, 16:48:44 pm » |
|
Det satt veldig lavt på den ovalen. Sitter vel litt høyere på nyere biler, det gjorde i alle fall det på min 61 modell.
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar
|
 |
« Svar #4 på: desember 22, 2010, 18:02:46 pm » |
|
Sitter så lavt på min Oval også... 
|
|
|
Loggført
|
Mvh Reiel
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem
    
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger
|
 |
« Svar #5 på: desember 22, 2010, 18:17:36 pm » |
|
hmmm... når endret de vinkel på motor/girkasse ? på min 1961 med nyere 1600 basert motor satt flensen (stor flens) kun 1-2 cm fra bakplata.
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
|
Lars Johansen
Supermedlem
    
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer
|
 |
« Svar #7 på: desember 22, 2010, 19:12:59 pm » |
|
Ingar, det er noen minussider også. Vi kan snakke om det på funrun.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
 |
« Svar #8 på: desember 22, 2010, 19:18:24 pm » |
|
den eksosen på den ovalen er en hide away ikke tuck away ;-)
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart 
|
|
|
fatzy
Seniormedlem
   
Innlegg: 293
Bosted: Ålesund
(O\ ! /O)
|
 |
« Svar #9 på: desember 23, 2010, 01:29:24 am » |
|
Et sånt et? Har ikke bilde på bil, men røra går ut i originale utsparinger.
|
Old Volkswagen never dies, they just go to old folks home!
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #11 på: desember 23, 2010, 11:36:16 am » |
|
Takker for svar folkens.Ønske er at eksosen helst går ut i orginal utsparinger,å skal "tåle litt",hvis ikke i org utsparing skal det være minst mulig synlig.Gjør heller ikke noe om det gir fra seg litt lyd 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
flatfour
|
 |
« Svar #12 på: desember 23, 2010, 12:05:52 pm » |
|
Et sånt et? Har ikke bilde på bil, men røra går ut i originale utsparinger.
Jeg tenker litt på dette selv, CSP Super Competition. Her er et bilde på bil. Tar jeg ikke helt feil, kjører grelland kjører med et slikt.
 (112.64 KB. 877x593 - vist 237 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #13 på: desember 23, 2010, 12:10:50 pm » |
|
Så tøft ut! :)Liker helst at det går ut i orginal utsparing jeg da 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7577
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #15 på: desember 23, 2010, 21:16:08 pm » |
|
Et sånt et? Har ikke bilde på bil, men røra går ut i originale utsparinger.
Jeg tenker litt på dette selv, CSP Super Competition. Her er et bilde på bil. Tar jeg ikke helt feil, kjører grelland kjører med et slikt. [ Vedlegget er ugyldig eller eksisterer ikke ] Det gjør han, og her er en snutt med lyd, og ja jeg feiga ut ved ca 4500 rpm... " "
|
|
« Siste redigering: desember 23, 2010, 21:18:06 pm av grelland »
|
Loggført
|
|
|
|
Lundby
Supermedlem
    
Innlegg: 2098
Bosted: Ottestad/Hamar
|
 |
« Svar #16 på: desember 23, 2010, 21:23:35 pm » |
|
se Desember utgaven av volksworld
|
|
|
Loggført
|
bergrenner TLF 90910383
|
|
|
|