april 28, 2024, 23:22:54 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: OZ Racing Vega 4x100 8x15 3-delte. selges kr 10.000,-  (Lest 1589 ganger)
knut86
Nybegynner
*
Innlegg: 47
Bosted: grøa


Vis profil

« på: januar 03, 2011, 22:05:19 pm »

er vel kansje ikke så alt for mange her inne som ruller rundt med 4x100,men gir det et forsøk.

Vurdere å selge disse relativt sjeldne felgene m/dekk pga andre felg-planer. Meget lekker og spesiell look!
ET står det ikke på dem, men de bygger så og si likt ut til skjermkanten som noen BBS RM jeg har i 8x15 (med samme 2" ring) og de RM`ene har ET 14.
Meget pene med nye 2" ringer, bolter og muttere levert av Iclair.
så og si nye Toyo Proxes4 i 195/45x15 (pent mønster).
Det kromma lokket i midten har flasset av noen små biter på et par stk, men må helt inntil for å se det.
Egen original nøkkel til låsebolten på senterdeksel følger med.

Vurderes som sagt solgt og forbeholder meg retten til å evt trekke salget. Slike felger er så og si ikke å finne eller å få tak i lengre, og de MÅ ikke selges. Dette er noe ikke alle andre har!!jeg er redd disse ikke blir brukt i mitt eie da de er så strøkne og såppas skjeldne at jeg neppe tør bruke dem på bruksbilen

pris : 10.000,-  dersom noen skulle finne såppass støkne 3 delte felger billigere så skrik ut!!!










bbs rs til venstre på siste bildet,kunn for å vise hvor like de er.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!