Ja, da var servicen ordnet! Jeg må takke Nesbyen Auto for en trivelig dag på verkstedet

! Det blev vel ikke så mye service, men oljeskift, EU kontroll og en meget grundig gjenomgang av bilen blev det. Jeg fikk vare med hele tiden, så det blev mye hyglig VW prat

. Men det er ikke mye de kan om boble idag..
EU kontrollen gikk ganske bra, enda jeg ikke hadde sett over bilen før jeg dro... 2stk 2ere.. Lang vandring i håndbrekk og en støtdemper forran som var veldig lekk. Bilen har ju stått mer eller mindre ubrukt de siste åren, så litt får man vel regne med.
Fikk også 3stk 1ere. Viskerblad, feil farge på side blinklys(solbleika) og ryggelys som ikke virket.
Ryggelyset var jeg klar over, så jeg stusset litt når jeg såg at ledningen var koblet fra brytern og teipet, hvorfor?
Satte ledningene på plass igen. Det finner vi vel ut av...
PKKmannen startet bilen for prøvetur, å la den revers, å motorn stoppet

. hva skjer

.
Nei, den gikk ikke i revers. Framm med teipen igen

...
Noen som har vart borte i dette før?
Ble litt skeptisk til oljen de helte på, VW Castrol helsyntetisk av noe slag. Vad tror leserne om dette?
Prisen var vel som forventet litt høy, men 1500kr må man vel godta for en stempel i service heftet og en fin ettermidag hos Møller

Ha en fin helg!
Jonas
.
det er nok en kortslutning i ryggelyskretsen som tar sikringen til tenninga.Ryggelyset er jo kobla til 15 på coilen.