mai 05, 2025, 08:04:45 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Garasje eller annet.  (Lest 2393 ganger)
rubenthorsen
Gjest
« på: februar 03, 2011, 21:36:13 pm »

Hei er det noen her som har verksted plass i tønsberg, som har plass til en ekstra bil så ta kontakt.
Trenger ikke mere plass en en bil+ litt felles lagring plass for litt reserve deler.
Vet det er en gjeng som holder til i fjøs på robergveien, like ved kryss til kirken.
Men gi lyd fra deg vis du har plass eller vet om plass.
Loggført
rubenthorsen
Gjest
« Svar #1 på: februar 04, 2011, 01:59:02 am »

ingen som vil ha en nordlænding i hus. Osteaktig Osteaktig
Loggført
rubenthorsen
Gjest
« Svar #2 på: februar 05, 2011, 22:25:47 pm »

Har fått god respons på annonsen min i tønsberg blad om hobby verksted.
Men den som til nå virker mest sansynlig er mellom tønsberg og andebu.
Litt for stort for meg på 65m2, men vis det er noen som trenger plass så ta kontakt.
 Gliser Gliser
Loggført
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Vis profil
« Svar #3 på: februar 06, 2011, 18:26:09 pm »

Bare bråk med nordlænninga Blunker
Loggført
rubenthorsen
Gjest
« Svar #4 på: februar 06, 2011, 22:49:49 pm »

Osteaktig Osteaktig Osteaktig TAR HINTET  Gliser

Men det vekstedet som er 65 m2 skal jeg se på førstkommende fredag.
Vis ikke det er noen som vil leie sammen med meg vurderer jeg å starte opp slik jeg gjorde i 1997 og selge boble deler i stor stil og også produsere nye deler som feks intregjør deler.
Legger ut bilder av verkstedet etter befaring så får jeg se hvordan responsen blir.
Har vært fryserom så det er godt isolert, blir lagt opp egen strøm måler, og tak høyden til løfte bukker.
Vis bonde tillater det da.  Sjokkert
« Siste redigering: februar 06, 2011, 22:55:24 pm av bobleruben » Loggført
GeirW
Medlem

Vis profil
« Svar #5 på: februar 07, 2011, 07:14:56 am »

I utganspunktet er dette et kjempespennende og glimrende initiativ!  Gliser
Synes dessverre Tønsberg er litt langt unna.  Glad

Men kanskje ville det være lurt om du kunne gi et hint om prisantydning, hva ville det for eksempel koste om 4 stk gikk sammen om å leie det? Eller hva med korttidsmulighet til å leie en plass i for eks 3 mnd, eller en uke eller kveld for den saks skyld?  Glad

Bare tenker at det ville kunne åpne opp dørene for flere, og derved bidra til å betale regningen.

Som sagt synes jeg Tønsberg er litt langt unna fra meg som bor i Asker. Men om jeg kunne leid en plass i den tiden det tar å fullføre et bestemt prosjekt, kunne det være av interesse likevel. Bare å beregne lange dager for å kompensere for reiseveien!  Gliser

Uansett, herlig initiativ.
Hehe, nesten så prosjektet i seg selv gjør det interessant å flytte til Tønsberg!  Gliser

Loggført

Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Singelport Mafia'n

Vis profil WWW
« Svar #6 på: februar 07, 2011, 08:55:31 am »

I utganspunktet er dette et kjempespennende og glimrende initiativ!  Gliser
Synes dessverre Tønsberg er litt langt unna.  Glad

Men kanskje ville det være lurt om du kunne gi et hint om prisantydning, hva ville det for eksempel koste om 4 stk gikk sammen om å leie det? Eller hva med korttidsmulighet til å leie en plass i for eks 3 mnd, eller en uke eller kveld for den saks skyld?  Glad

Bare tenker at det ville kunne åpne opp dørene for flere, og derved bidra til å betale regningen.

Som sagt synes jeg Tønsberg er litt langt unna fra meg som bor i Asker. Men om jeg kunne leid en plass i den tiden det tar å fullføre et bestemt prosjekt, kunne det være av interesse likevel. Bare å beregne lange dager for å kompensere for reiseveien!  Gliser

Uansett, herlig initiativ.
Hehe, nesten så prosjektet i seg selv gjør det interessant å flytte til Tønsberg!  Gliser

Nei, Geir det er det ikke Rekker tunge
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
rubenthorsen
Gjest
« Svar #7 på: februar 07, 2011, 09:27:47 am »

jeg har fått en pris på 3000 kr, men etter å ha hatt kontakt med en her fra forumet som blir min gode vw nabo med sitt verksted.
Har det gått opp for meg at jeg har glemt å spøre om det er med eller uten strøm.
Men dette vil jeg ha klart på fredag etter inspeksjon. Blunker
I utgangspunktet vil jeg ikke ha inn folk som vet at de minimum skal være der i måneder om gangen.
Dette er fordi jeg prater om erfaring fra mitt verksted på fauske.
Utrolig mye jobb for folk som skulle ut og inn hele tiden.
Du er sikkert en veldig ok type som vil skru bil, men 50 % av det jeg hadde inne sist gang var det problemer med.
(Ikke betaling til tide/ rot utfor som bonde ble forbannet på/ eller verktøy som ble lånt hos meg som ikke jeg fikk igjen) Noen gang måtte jeg hjem til dem å hente verktøy også.
Som sakt du og mange andre på forum er sikkert helt kule typer, men en sånn runde orker jeg ikke igjen spesielt når jeg jobber på liertoppen også.
Men vil du leie lagrings plass for vinteren så ta kontakt jeg fikkser da innbo forsikring i prisen som skal sikkre dere som leier hos meg. Gliser
Loggført
GeirW
Medlem

Vis profil
« Svar #8 på: februar 07, 2011, 10:51:01 am »

3000 er jo et kupp! Både med og uten strøm! Gliser
Gratulerer med god deal!  Glad

Hvor mange tenker du å dele med? Spør mest av nysgjerrighet, for som tidligere nevnt anser jeg det for å være litt vel langt unna, iallefall for de små utbedringene jeg for tiden holder på med.  Glad

Trist at du har de erfaringene fra tidligere, og fullt forståelig at du nå sørger for å unngå å få flere av dem.  Osteaktig
Gammelbilmiljøet burde naturligvis være ryddig og vise generelt hensyn. Og folkeskikk burde være særlig tilstede i folkevognmiljøet.
(Aiai, hvilket ordspill!   Gliser )

Uansett, gratulerer med verkstedplass og lykke til med denne. Kankje får vi også se bilder litt sånn etterhvert?  Glad
« Siste redigering: februar 07, 2011, 10:53:24 am av GeirW » Loggført

Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Luftkjølt? Ja takk!

Vis profil
« Svar #9 på: februar 07, 2011, 11:07:26 am »

En liten kommentar Glad

65 kvm er ikke stort. Blir FORT fylt opp av all mulig drit.. Snakker av erfaring til tross for at jeg har verksted på ca 100 kvm pluss ett lite lager.. Så 65 kvm holder til nød akkurat til 2 personer uten for mye skrot rundt  Glad

Men dette er min mening Glad
Loggført

You'll never walk alone

Proud member of Senkemafia'n
SplitMan
VSN
Supermedlem

Vis profil
« Svar #10 på: februar 07, 2011, 11:33:47 am »

Osteaktig Osteaktig Osteaktig TAR HINTET  Gliser

Men det vekstedet som er 65 m2 skal jeg se på førstkommende fredag.
Vis ikke det er noen som vil leie sammen med meg vurderer jeg å starte opp slik jeg gjorde i 1997 og selge boble deler i stor stil og også produsere nye deler som feks intregjør deler.
Legger ut bilder av verkstedet etter befaring så får jeg se hvordan responsen blir.
Har vært fryserom så det er godt isolert, blir lagt opp egen strøm måler, og tak høyden til løfte bukker.
Vis bonde tillater det da.  Sjokkert

Høres spennende ut med garasje og eget firma med bobledeler i stor stil! Jeg bare lurte på hva slags intregjør-deler du hadde tenkt å starte produksjon av?
Loggført

SCREWDRIVER #2
rubenthorsen
Gjest
« Svar #11 på: februar 07, 2011, 11:43:49 am »

Ja kjedelig med sånn rot blandt leie takere, men men blir nok bra til slutt.
Tråd på vwnorge blir det. Kult
Synes nok det er stort lokale fordi det er huset mitt fra år 1819 som tar mest tid.
Så har jeg klart med på lite plass før for jeg er veldig strukturert på dele/verktøy lagring.
Når det gjelder produsering av deler så er det har jeg laget dør panel og midtkonsoler før, men har mange nye ideer. Gliser Gliser
Loggført
GeirW
Medlem

Vis profil
« Svar #12 på: februar 07, 2011, 12:06:38 pm »

En liten kommentar Glad

65 kvm er ikke stort. Blir FORT fylt opp av all mulig drit.. Snakker av erfaring til tross for at jeg har verksted på ca 100 kvm pluss ett lite lager.. Så 65 kvm holder til nød akkurat til 2 personer uten for mye skrot rundt  Glad

Men dette er min mening Glad

Hehehe, ser at plassen fort kan bli for liten - uansett areal!  Gliser
Loggført

rubenthorsen
Gjest
« Svar #13 på: februar 07, 2011, 22:06:31 pm »

Fare for at jeg kommer fylle seg opp med ting å tang etterhvert. Gliser
Jeg har fått veldig mange hendvenelser om verksted i dag.
Er 3 stk som jeg har plukket ut som må studeres.
Men når jeg har valgt ut den jeg vil ha kommer jeg til å spøre eiere av di andre om jeg skal legge
ut info her så andre her inne kan ta kontakt.
Prøver å få slengt med noen bilder også.

Blunker
Loggført
rubenthorsen
Gjest
« Svar #14 på: februar 12, 2011, 12:18:42 pm »

Glemte å ta bilder når jeg var rundt å så på verksted plasser.
Har fått meg plass utfor tønsberg, som er perfekt for 1 person. Gliser

Så nå har jeg begynnt leite etter prosjekt og dele bil. Har ett par stk på lur. Blunker

« Siste redigering: februar 13, 2011, 14:28:33 pm av bobleruben » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!