mai 04, 2025, 20:40:11 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Magnettenning
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Magnettenning (Lest 1996 ganger)
Kjetil
Supermedlem
Innlegg: 1459
Bosted: Toten
Magnettenning
«
på:
mars 06, 2011, 12:13:15 pm »
Skal snart ha inn en singelport 1600 i bilen. Bør jeg like godt fjerne fordeleren som sitter der, eller er det noen fordeler med å bruke den bortsett fra at jeg syns den ser kul ut? Motoren skal ellers holdes standard og bilen brukes vanlig..
Loggført
AMH
Nybegynner
Innlegg: 5
Bosted: Hamar
Volkswagen Auto Club Mjøsa
Sv: Magnettenning
«
Svar #1 på:
mars 07, 2011, 00:58:37 am »
Fjern
Loggført
T1 1955
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside
Sv: Magnettenning
«
Svar #2 på:
mars 07, 2011, 07:28:13 am »
Om ikke annet, bør du fjerne turtallssperra
Loggført
Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.
"Arbeidet hater mannen"
Kjetil
Supermedlem
Innlegg: 1459
Bosted: Toten
Sv: Magnettenning
«
Svar #3 på:
mars 07, 2011, 12:30:05 pm »
Sitat fra: MrKreosot på mars 07, 2011, 07:28:13 am
Om ikke annet, bør du fjerne turtallssperra
Er ikke den innstillt på cruising?
Loggført
Kjetil
Supermedlem
Innlegg: 1459
Bosted: Toten
Sv: Magnettenning
«
Svar #4 på:
mars 07, 2011, 12:31:35 pm »
Sitat fra: AMH på mars 07, 2011, 00:58:37 am
Fjern
Det var da et negativt førsteinnlegg, Anita..
«
Siste redigering: mars 07, 2011, 12:34:19 pm av Kjetil
»
Loggført
MLH
Medlem
Innlegg: 173
Bosted: Hamar
Sv: Magnettenning
«
Svar #5 på:
mars 07, 2011, 13:04:59 pm »
synes jeg og........
Loggført
1200 Jeans 1974,kræsjet...
1200 T 1 1955 "Dragon Wagon" gitt bort til kjerringa
1600 Variant 1971, grønn.
1600 Variant 1970 "panel" Rusten!!!
1500 T 1 1969 Muggen
1600 TL 1971 (solgt)
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...