mai 04, 2025, 17:08:52 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kjøledeksel mot girkasse Early Bay - Kjøpt  (Lest 1169 ganger)
tmatre
Supermedlem

Vis profil
« på: mars 19, 2011, 12:19:22 pm »

Jeg trenger et kjøledeksel mot girkasse til min EarlyBay, det er en T1 boble plate der nå med feil kurve.
Trenger ikke være med hull til utblås for oljekjøler, det lager jeg eventuelt selv

Finner ikke det dekselet nytt heller..
justkampers for eksempel har bare for boble, og skriver det passer til T2 opp ti 71
« Siste redigering: mars 21, 2011, 11:06:07 am av tmatre » Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
tmatre
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: mars 19, 2011, 13:22:20 pm »

Det ser egentlig ut som om det er et modifisert bobledeksel?
Om noen som har delen, men som trenger den selv kan tegne rundt og sende meg "malen" hadde det vært supert.
Da bare modifiserer jeg det jeg har
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« Svar #2 på: mars 19, 2011, 18:09:14 pm »

Er det likt på late bay?

ser ut som dei berre har skjøytt litt på eit boble blekk ja. eg har ein latebay 1600 ståande og kan evt laga ein mal til deg vist det er likt
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
tmatre
Supermedlem

Vis profil
« Svar #3 på: mars 19, 2011, 19:36:16 pm »

Det vet jeg ikke sikkert..
Jeg har kjøledeksel til T4 for latebay. Det har i alle fall en annen radie, og jeg antar den derfor kanskje har det også på 1600 latebay
Loggført

Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« Svar #4 på: mars 20, 2011, 14:58:22 pm »

eg ska sjå på den motoren eg har og sjå om den lignar
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Vis profil
« Svar #5 på: mars 20, 2011, 15:20:46 pm »

Dette dekselet er det bare Earlybay som har, ligner lite på latebay.  Det er i grunn et forlenget bobledeksel.
Loggført
tmatre
Supermedlem

Vis profil
« Svar #6 på: mars 20, 2011, 22:29:57 pm »

Ser ut som et modifisert boble deksel ja..
Har også lagt en tråd på earlybay forumet om noen der vet om en template, eller har mulighet å tegne en for meg.
Loggført

tmatre
Supermedlem

Vis profil
« Svar #7 på: mars 21, 2011, 11:05:44 am »

Er en på Earlybay forumet som lager bitenf or å konvertere firewall dekselet fra boble til buss...
Så da var det ordnet
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!