mai 04, 2025, 23:30:34 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: j-tuben krasjer i oljefilteret  (Lest 1114 ganger)
vidar eiane
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk



Vis profil WWW
« på: april 06, 2011, 07:45:37 am »

Finnes det noen ultrakorte filter å få kjøpt, tidligere har denne motoren blitt kjørt med varmebokser og et billig jalla eksos anlegg. Nå tenkte jeg å sette på eksosen fra min 2332 motor med mye grovere dim som matcher toppene mine.
Hva gjør jeg, vil aller helst la vær å sette på det andre eksosanlegget igjen...


* eksos.JPG (110.9 KB, 640x480 - vist 116 ganger.)
Loggført

Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #1 på: april 06, 2011, 08:00:46 am »

Du har ikke bytta om J-tubsene da ? Bytta høyre mot venstre.

For meg virker det i alle fall slik på bildet.  Mine J-tubes havner mye lenger ut mot toppen når de er montert på riktig side.
Loggført

1961 T1 - Custom
vidar eiane
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk



Vis profil WWW
« Svar #2 på: april 06, 2011, 08:03:22 am »

Sånn som di står nå passer det greit med resten av grenrøret. Men det kan jo være en ting å sjekke. Er jo litt justeringsmuligheter på grenrøret mitt.
Loggført

Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #3 på: april 06, 2011, 08:04:06 am »

Var nede i kjelleren å sjekka mitt grenrør og de nedre eksoskanalene skal ligge lenger ut på hver side enn utblåset fra de bakre sylindrene så jeg holder fast på min teori om at du har montert på feil rør på hver side.

Men jeg kan jo seff ta feil.
Loggført

1961 T1 - Custom
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #4 på: april 06, 2011, 08:13:24 am »

En løsning kan være å fjerne den jalla filterholderen og lage et skikkelig full flow system.

Finnes det noen ultrakorte filter å få kjøpt, tidligere har denne motoren blitt kjørt med varmebokser og et billig jalla eksos anlegg. Nå tenkte jeg å sette på eksosen fra min 2332 motor med mye grovere dim som matcher toppene mine.
Hva gjør jeg, vil aller helst la vær å sette på det andre eksosanlegget igjen...
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
vidar eiane
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk



Vis profil WWW
« Svar #5 på: april 06, 2011, 08:22:14 am »

skulle gjerne laget et fullflow system, men med påsken i anmarsj og 1 mai skremmende nært har jeg ikke tid til å styre med det nå. Har en masse andre oppgaver som og må gjøres ferdig.
Loggført

Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!