Jeg studerer andre års fotografi ved NKF i Trondheim, og som avgangsprosjekt skal jeg portrettere 15 kjendiser (på en annerledes måte). Bildene skal auksjoneres bort og inntekten går i sin helhet til Støtteforeningen for Kreftsyke Barn (SKB).
Tirsdag 12/4 (altså om en uke) skal jeg portrettere Truls Svendsen i Oslo (nøyaktig hvor uvisst, men utendørs). Til dette trenger jeg en boble som Truls skal sitte inne i, og bli tatt bilder av. Siden jeg er i fra Bodø og studerer i Trondheim trenger jeg strengt tatt hjelp til å finne denne bilen.
Årsmodell og tilstand er uviktig, så lenge den kommer seg frem til der bildene skal tas

Jeg ønsker først og fremst ikke en cabriolet (men i nøden spiser fanden fluer), og jeg har utrolig lyst på en rød eller mørkerød bil. Falmet er ingen hindring! Truls skal være veldig typisk Norsk i strikket genser og kjører "folkevogn".
Fotograferingen må tas mellom 15:00 og 18:30 (ikke nødvendigvis hele perioden - 16:30-18:30 bør gå fint) og den skal tas utendørs. Siden bildet blir relativt mørkt kan jeg være fleksibel på hvor bildet skal tas. Bildet skal auksjoneres bor eksklusivt til inntekt for SKB og målet er å få inn rundt 8-10.000 kr på bildet.
Her trenger jeg virkelig hjelp, og jeg trenger det raskt! Så om du har lyst til å være med på en god sak, eller kjenner noen som kan tenke seg det - si i fra. Som dem sier i "efterlyst" - selv den informasjon du tror er uviktig kan være viktig

Her et det hastverk ... så rop ut. Vi vil vel ikke at Truls skal være nødt til å stille i en Mini eller lignende?

Hilsen
Raymond Engmark
NKF Trondheim
Tlf: 99000906
Epost: engmark -a- live.no
Tilgjengelig "hele tiden".