LOBO
Supermedlem

|
 |
« på: april 15, 2011, 00:20:51 am » |
|
Finnes det en tråd for dette treffet i år? Synes det var veldig kjekt å sitte på med Torsdagsklubben i fjor, og blir veldig happy om det er mulig å få til det samme i år 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
lofotn
Telehiv Jumpers
Seniormedlem

|
 |
« Svar #1 på: april 15, 2011, 00:33:38 am » |
|
Finnes det en tråd for dette treffet i år? Synes det var veldig kjekt å sitte på med Torsdagsklubben i fjor, og blir veldig happy om det er mulig å få til det samme i år  Nei ser ikke ut til at det er laga en tråd med dette emnet, men Blikktreffet 2011 er på Vonheim i Kodal som vanlig iflg sidene til Vw Norge, http://www.vvwklubb.no/index.htmlgjett hvem som skal dit? 
|
|
|
Loggført
|
Wbx prosjekt i kjeller'n
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #2 på: april 15, 2011, 07:14:04 am » |
|
Er visst ikke laget egen innbydelse i år, står i aktivitetskalenderen: http://www.vvwklubb.no/Sider/Aktivitetskalender.html 
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
bælan
Medlem

|
 |
« Svar #3 på: april 15, 2011, 07:25:01 am » |
|
Kan sikkert sitte på med oss i år også du Lobo, men fint om du klarer og uttale mandagsklubben da. Vi kan avtale nærmere men jeg kjører jo forbi penthous kåken din så kan bare plukke deg opp der ellr no
|
|
|
Loggført
|
1969 bay panel Member of mandagsklubben
|
|
|
LOBOPAPPA
Supermedlem

Senkepøbelens far.
|
 |
« Svar #4 på: april 15, 2011, 18:19:30 pm » |
|
Kan sikkert sitte på med oss i år også du Lobo, men fint om du klarer og uttale mandagsklubben da. Vi kan avtale nærmere men jeg kjører jo forbi penthous kåken din så kan bare plukke deg opp der ellr no
Haha se der ja  Brukt timer på å tegne logon, men husker ikke navnet! Gleder meg, talast! LOBO
|
|
« Siste redigering: april 15, 2011, 18:22:23 pm av LOBOPAPPA »
|
Loggført
|
|
|
|
Sti
Seniormedlem

|
 |
« Svar #5 på: april 15, 2011, 18:37:15 pm » |
|
hvor er kodal?  gulesider er helt på jordet hvergang jeg prøver..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
rl
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: april 15, 2011, 18:38:52 pm » |
|
ca 9 km inn i landet fra sandefjord. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: april 15, 2011, 18:56:10 pm » |
|
hvor er kodal?  gulesider er helt på jordet hvergang jeg prøver.. Kodal er på jordet 
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
rl
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: april 15, 2011, 18:56:53 pm » |
|
danskepølse 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #9 på: april 15, 2011, 19:01:10 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: april 15, 2011, 20:26:34 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bælan
Medlem

|
 |
« Svar #12 på: april 15, 2011, 21:48:00 pm » |
|
Haha se der ja  Brukt timer på å tegne logon, men husker ikke navnet! Gleder meg, talast! LOBOja sånn kan det gå gitt, blir vel samme prosedyre som sist med felleskjøring fra ramstadsletta og sikkert møte vestfold gjengen på statoilen på kopstad
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Luftkjølt? Ja takk!
|
 |
« Svar #13 på: april 15, 2011, 21:52:45 pm » |
|
Bare for å advare dere... Kodalveien har tidenes Telehiv  Så kjør forsiktig! Veien er verst fra Sandefjords siden. Via Sem er den grei frem til Kodal, da er helvete løs.  Vi sees! 
|
|
« Siste redigering: april 15, 2011, 21:54:21 pm av Cheron »
|
Loggført
|
You'll never walk alone  Proud member of Senkemafia'n
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: april 15, 2011, 21:59:57 pm » |
|
Haha se der ja  Brukt timer på å tegne logon, men husker ikke navnet! Gleder meg, talast! LOBOja sånn kan det gå gitt, blir vel samme prosedyre som sist med felleskjøring fra ramstadsletta og sikkert møte vestfold gjengen på statoilen på kopstad vi treffes som vanlig vi 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bælan
Medlem

|
 |
« Svar #15 på: april 15, 2011, 23:25:47 pm » |
|
Bare for å advare dere... Kodalveien har tidenes Telehiv  Så kjør forsiktig! Veien er verst fra Sandefjords siden. Via Sem er den grei frem til Kodal, da er helvete løs.  Vi sees!  Skremmer ikke meg det. Bilen er høy som bare det den. Skal bringe senkepøbelen Lobo trygt over alle dumper og hauger ut til kodal jeg.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #16 på: april 16, 2011, 08:18:48 am » |
|
Bare for å advare dere... Kodalveien har tidenes Telehiv  Så kjør forsiktig! Veien er verst fra Sandefjords siden. Via Sem er den grei frem til Kodal, da er helvete løs.  Vi sees!  Skremmer ikke meg det. Bilen er høy som bare det den. Skal bringe senkepøbelen Lobo trygt over alle dumper og hauger ut til kodal jeg. og jeg skal henge subbende etter  når drar dere fra ramstadsletta?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
rl
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #17 på: april 16, 2011, 08:25:59 am » |
|
slapp av martin innen den tid er veiene vatret og nyshinet...vi bor jo tross alt i norge med det mest effetive veivesnet i verden... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #18 på: april 16, 2011, 08:55:25 am » |
|
slapp av martin innen den tid er veiene vatret og nyshinet...vi bor jo tross alt i norge med det mest effetive veivesnet i verden...  hehe ja vist det er sant.....  vi har pleid å kjøre til sandefjord og inn der. så dette blir nok ruta denne gangen oxo
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
rl
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #19 på: april 16, 2011, 08:59:44 am » |
|
det er lettest og kjøre til hovedavkjøringen til sandejord ja og deretter vei 305 mot andebu......
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #20 på: april 16, 2011, 21:36:32 pm » |
|
det er lettest og kjøre til hovedavkjøringen til sandejord ja og deretter vei 305 mot andebu......
Lettest ja, men hva er best i forhold til di krøtter veia dere har oppi der? Kjører heller 15min ekstra viss det finnes behagligere veier ;-)
|
|
« Siste redigering: april 16, 2011, 21:38:20 pm av Thoresen »
|
Loggført
|
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Luftkjølt? Ja takk!
|
 |
« Svar #21 på: april 16, 2011, 21:47:15 pm » |
|
Lettest ja, men hva er best i forhold til di krøtter veia dere har oppi der? Kjører heller 15min ekstra viss det finnes behagligere veier ;-) Via Sem, gjennom Andebu og cruise rolig nedover 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bælan
Medlem

|
 |
« Svar #22 på: april 16, 2011, 21:59:13 pm » |
|
Cruising gjennom andebu sentrum er jo kos det åsså da, får se hvem vei vi tar da. Tja blir vel ca samme tid som sist Martin. Men det avtaler vi litt senere vwettu :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #23 på: april 16, 2011, 22:04:37 pm » |
|
Lettest ja, men hva er best i forhold til di krøtter veia dere har oppi der? Kjører heller 15min ekstra viss det finnes behagligere veier ;-) Via Sem, gjennom Andebu og cruise rolig nedover  Da er det avgjort for min del, di som ønsker en behaglig tur henger vel på ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aremann
Seniormedlem

|
 |
« Svar #24 på: april 16, 2011, 23:33:20 pm » |
|
Lettest ja, men hva er best i forhold til di krøtter veia dere har oppi der? Kjører heller 15min ekstra viss det finnes behagligere veier ;-) Via Sem, gjennom Andebu og cruise rolig nedover  Da er det avgjort for min del, di som ønsker en behaglig tur henger vel på ? slenger på der ja,bare får igang maskinist i påska 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
lofotn
Telehiv Jumpers
Seniormedlem

|
 |
« Svar #25 på: april 17, 2011, 00:00:31 am » |
|
Lettest ja, men hva er best i forhold til di krøtter veia dere har oppi der? Kjører heller 15min ekstra viss det finnes behagligere veier ;-) Det er jo DERFOR vi kaller oss "Telehiv-jumpers"!! 
|
|
|
Loggført
|
Wbx prosjekt i kjeller'n
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #26 på: april 17, 2011, 08:13:45 am » |
|
Jeg slenger mig gerne på en mødetid på Statoil Sem 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #27 på: april 17, 2011, 08:52:49 am » |
|
Jeg slenger mig gerne på en mødetid på Statoil Sem  Skal vi si 0930 Satoil Sem og avreise 10.00
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Luftkjølt? Ja takk!
|
 |
« Svar #28 på: april 17, 2011, 10:32:46 am » |
|
Jeg slenger mig gerne på en mødetid på Statoil Sem  Skal vi si 0930 Satoil Sem og avreise 10.00 Da står jeg på Statoil i Andebu klar til å henge på videre nedover 10.15 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|