mai 03, 2025, 23:09:24 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Prosjektgarasjen
>
prosjekt 66 Seesand L 568
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: prosjekt 66 Seesand L 568 (Lest 27989 ganger)
Ruggen
Supermedlem
Innlegg: 2110
Bosted: Herre
Sv: prosjekt 66 Seesand L 568
«
Svar #120 på:
juni 23, 2011, 23:13:52 pm »
Da blir det visningog is-spising til søndagen i brevik håper jeg
Loggført
Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
slowbug
Medlem
Innlegg: 227
Bosted: Skien
Sv: prosjekt 66 Seesand L 568
«
Svar #121 på:
juni 25, 2011, 16:58:36 pm »
Sitat fra: slowbug på juni 23, 2011, 22:51:50 pm
Endelig
Dagen markeres med ny nøkkelring til Krølle i rustfritt stål
Og i morgen så skal jeg hente skiltene igjen yohoo
Diggbart med skilt på bilen igjen
Ruggen, er det is tur til brevik hver søndag?? Eller hur? passer dårlig i morgen.
Loggført
http://lindaasdesign.com/
Ruggen
Supermedlem
Innlegg: 2110
Bosted: Herre
Sv: prosjekt 66 Seesand L 568
«
Svar #122 på:
juni 25, 2011, 17:59:08 pm »
Ja, hver søndag kl 13.00. Er ikke bestandig alle kan men noen er det der uansett så litt luftkjølt prating og litt dekksparking blir det.
Loggført
Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Bajaz
Nybegynner
Innlegg: 10
Bosted:
Sv: prosjekt 66 Seesand L 568
«
Svar #123 på:
november 13, 2011, 00:31:59 am »
Hei! Gamlebilen min jo!!! Hvordan går det med denne i dag da?
Har holdt meg til luftkjølt etter denne og dette er den seneste:
91, turbo letter oppgradert. ca. 420HK!
Loggført
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...