mai 05, 2025, 23:00:40 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bilder av 1303LS detaljer  (Lest 930 ganger)
BAC
Supermedlem

Vis profil

« på: mai 01, 2011, 18:30:30 pm »

Jeg holder på å og montere sammen en 1303LS og trenger og komme i kontakt med andre som har samme bil for og få diverse detalj bilder av ting som jeg ikke helt skjønner hvordan skal monteres.

I første omgang nå holder jeg på og montere vindu/cab lister. De som står på caben og som vinduet skal gå imot. Det jeg lurer på er hvordan avsluttning det skal være helt foran over lufte vinduet hvor lista på A-stolpen kommer opp og møter den på caben.

Er det riktig at det skal være forskjellig lister på A-stolpen + bakerst på caben iforhold til de to som står over vinduene ?

noen som kan hjelpe meg med beskrivelse eller bilder ? sommeren nærmer seg fort Glad
Loggført
JFP
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: mai 01, 2011, 20:29:20 pm »

Hei. Det er akkurat samme listen som brukes på A-stolpen som på resten av kalesje-rammen. Men noen selger dem i forskjellige forpakninger, så det kan virke som de er forskjellige. Gummiprofilen er den samme.

Listene kappes i skråvinkel slik at de butter mot hverandre og tetter når kalesjen er på.
Har sendt deg e-post med bilder - lykke til!

JFP
Loggført
BAC
Supermedlem

Vis profil

« Svar #2 på: mai 01, 2011, 21:39:39 pm »

Jeg bestillte nye lister på.cip 1.com for jeg trodde de jeg hadde på bilen ikke var riktige. De jeg bestillte var helt like så jeg tror de bare var feil montert. og I det settet var det en annen profile på de to over vinduene.

hvor kjøpte du dine ?
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!