|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: mai 05, 2011, 09:25:04 am » |
|
Back to the future... bare motsatt 
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #2 på: mai 05, 2011, 09:39:10 am » |
|
Kjempefordel om du har en puma liggende og fjærskålene på 1303 er rustne 
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #3 på: mai 05, 2011, 09:58:25 am » |
|
Det mangla i grunn berre at det stod "Your car handling to well? Here is the solution!"
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem

59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #4 på: mai 05, 2011, 10:10:12 am » |
|
Hehe,finnes det en lignende link for å bygge andre veien (eldre bil til McPerson) ville jeg vært mer nysgjerrig.Kunne sikkert være morro, på en skikkelig "ulv i fåreklær"
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....
|
 |
« Svar #5 på: mai 05, 2011, 12:51:16 pm » |
|
Synes ideen var god jeg. Hvis man ønsker seg feks en 1303 med hjul langt under og mega-senk er jo dette et fantastisk produkt.
|
|
|
Loggført
|
 "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
JonB
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: mai 05, 2011, 13:04:17 pm » |
|
Synes ideen var god jeg. Hvis man ønsker seg feks en 1303 med hjul langt under og mega-senk er jo dette et fantastisk produkt.
Hjul langt under? Kan man ikke bare kjøpe Reliant Robin?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....
|
 |
« Svar #7 på: mai 05, 2011, 14:38:52 pm » |
|
Hjul langt under? Kan man ikke bare kjøpe Reliant Robin? Jo. Men noen liker å strekke grenser for å se hvor lik ei boble kan bli en Reliant 
|
|
|
Loggført
|
 "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #9 på: mai 05, 2011, 20:06:26 pm » |
|
Så lenge det er et marked så er vel produkte bra det, det ser en jo bare på Ipad og andre dingser  Øøyh!!
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Atmobil
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: mai 05, 2011, 21:14:50 pm » |
|
Så lenge det er et marked så er vel produkte bra det, det ser en jo bare på Ipad og andre dingser  Øøyh!! De selger jo som bare rakkern, men hadde den ikke eksistert så hadde du heller ikke savna den 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|