Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« på: april 07, 2008, 19:55:48 pm » |
|
Har nokon spørsmål ang. sandblåsing av bunnplata til bobla; -Giroverføraren(?) er full av olja, må den ut? -Etter sandblåsing, vill ikkje tunellen vera full av sand? -Er det vanleg å sandblåsa inni tunellen? -Frontcrossmemberen?-som er hul inni-skal den sandblåsast inni?? -Er det nokon måtar å få ut sand av hulrom, som tunellen og den crossmemberen? Håpar nokon har gjort detta før, og veit kva som skal gjerast, og vil dela litt erfaring med meg 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #1 på: april 07, 2008, 20:04:49 pm » |
|
Ikke normalt og sandblåse inni. Da de sjeldent ruster innvendig.
Jeg taper og stapper filler o.l inn i alle hull før blåsing. Er noe shit å få ut igjen etterpå. Tetter du det godt nok vil du ikke få noen problemer med giroverføringen.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #2 på: april 07, 2008, 20:48:25 pm » |
|
men den frontrossmember plato, er rusta inni pga bremeveske lekasje frå hovedsylndaren
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #3 på: april 07, 2008, 21:11:35 pm » |
|
Da bør du blåse inni. lykke til med fjerning av sanden etterpå... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 2890
Bosted:
|
 |
« Svar #4 på: april 07, 2008, 21:34:48 pm » |
|
Da bør du blåse inni. lykke til med fjerning av sanden etterpå...  Det går, men det blir alltid sand igjen.. Min drøsser enda etter 4 år  Men det du kan gjøre i tunellen, som gikk fint på min, er å teipe på en hageslangebit foran på støvsugermunstykke (slange på ca 2,5m) og tre denne inn i alle hullrom på bunnplaten..  Når du har tatt det værste så blåser du inne i tunellen med trykkluft, så er det bare å starte på igjen med støvsuger/slange.. Til slutt er det bare småtteri igjen i hullrom, som "drøsser" ut litt etter hvert..
|
|
« Siste redigering: april 07, 2008, 21:36:33 pm av Finn-Erik DeLuxe60 »
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #5 på: april 07, 2008, 21:50:02 pm » |
|
Okå Men eg trur ikkje eg kjem til å sandblåsa inni tunellen, nei  Men crossmemberen er akktuell  Men eg trur eg har komt på ein an smart ide til å få ut sanden frå tunellen: Sett heila bunnplato på høgkant, med fronten opp. Ta deretter trykkluft og blås ifrå det hullet ved pedalane. Då dett all sanden ned i botnen og du kan bruka støvsugaren.. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #6 på: april 08, 2008, 17:40:24 pm » |
|
Ser att eg har skreve litt feil her; Det med crossmemberen skal vera "Napoleonshatt" vist det gjer meir betydning  Men er det ein smal sak å bytte napoleonshatten eller er det avansert - og bør den skiftes med eller uten gulvplatene på? (skal nemlig bytta begge golvplatena  )
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #7 på: april 09, 2008, 16:39:57 pm » |
|
Ingen som veit korleis ein skal byta napoleonshatten 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #8 på: april 10, 2008, 21:46:34 pm » |
|
Framleis ingen som har bytt den såkalte napoleonshatten før???
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #9 på: april 10, 2008, 22:58:46 pm » |
|
Her har de eit extremt bra redigert bilde av napoleonshatten for dei som er i tvil... 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7581
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #10 på: april 10, 2008, 23:23:43 pm » |
|
tror ikke det er så vanlig at man må bytte den, nei. Jeg har vært borti bytting av gukv og den plata som ligger under bremsepunpa, og også hele rammehodet, men ikke den biten der, er jeg redd....
Du nevnte at det var rust pga lekkasje av bremsevæske. hvor er denne rusta?
Roy
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #11 på: april 11, 2008, 00:21:45 am » |
|
Rusta ligger nedi bunnen, inni "hatten" Gjennom hovedsylindar-holet kan eg se store mengdar med rust og rustflak Det er og masse rust opp etter veggene. Men metallet trur eg er ganske bra, men kanskje ikkje i botnen.. Veit ikkje heilt om det er lust å sandblåsa inni der, heller Ein an ting er jo att det ikkje er så godt å komme inni der med sandblåsepistolen 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #12 på: april 11, 2008, 13:47:37 pm » |
|
stikk bort på hmv bilsenter spør om dei har dei gamle rep.bøkene til vw i karosseri rerasjoner står det korleis du skal bytta
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #13 på: april 11, 2008, 14:02:55 pm » |
|
Kan aldri tenka meg att dei har att av sånt gammalt...men eg skal spørra dei neste gong  Takk fø tipset 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Pan
Supermedlem
    
Innlegg: 1444
Bosted: Trondheim
|
 |
« Svar #14 på: april 11, 2008, 14:33:24 pm » |
|
I Bentley-manualen (staving?) som den kalles, står det meste. Dette var verkstedhåndbøkene som VW brukte selv, og her beskrives igrunn alt som kan la seg beskrive. Disse får man fortsatt kjøpt opptrykk av, så hvis de ikke har, kan de sikkert bestille. Evnt så finnes det sikkert folk her på forum som vet om butikker som har.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #15 på: april 11, 2008, 15:46:52 pm » |
|
Eg har ei bentley bok, men det er ein Service Manual, så karosseri arbeid er ikkje nevnt i boka. Eg veit foresten att Workshop Manualane koster meir enn 1000kr for ei bok (!) og det er vel ein ganske stiv pris, for nokon ark med blekk på...{men det kan godt hende det er verdt pengane}
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7581
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #16 på: april 11, 2008, 17:43:30 pm » |
|
det er ikke papiret og blekket man betaler for når man kjøper en bok....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #17 på: april 11, 2008, 18:03:46 pm » |
|
Nei, det er nok ikkje det 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #18 på: april 11, 2008, 18:05:46 pm » |
|
kapp opp en remse i underdelen i før sandblåsing og sveis tilbake når det er blåst
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #19 på: april 11, 2008, 18:33:55 pm » |
|
Ja det er jo ein mulighet 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|