Livva
Nybegynner

|
 |
« Svar #30 på: juni 23, 2011, 09:37:10 am » |
|
Da e vi å klar te MIB i år, glede mæ sååååå mye. Fikk ikke vært der i fjor pga gubben va i nordsjøen, MEN i år ska vi
|
|
|
Loggført
|
Eddi sett, mett sett 
|
|
|
Sti
Seniormedlem

|
 |
« Svar #31 på: juni 25, 2011, 20:15:55 pm » |
|
 Summer_Meet_2010_37.jpg (94.13 KB. 800x536 - vist 385 ganger.) Kom igjen folkens! legg en langhelg til Danmark og MIB 2011  ikke langt unna Norge er det heller! Edit:
 norskcamp.jpg (43.55 KB. 402x600 - vist 377 ganger.) mener å huske at dette var "norge" ifjord 
|
|
« Siste redigering: juni 25, 2011, 20:18:53 pm av iicn »
|
Loggført
|
|
|
|
Ivwar
Medlem

|
 |
« Svar #32 på: juni 28, 2011, 09:45:49 am » |
|
Hmmm... Kanskje Bay Camperen vår skal få seg en dansketur? Er treffet barnevennlig? Jeg tar i så fall med meg 3 unger...
Reiser i så fall fra Larvik sent på fredagen med retur sent søndag. Noen flere som skal med de samme båtene?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #33 på: juni 28, 2011, 10:47:58 am » |
|
Hmmm... Kanskje Bay Camperen vår skal få seg en dansketur? Er treffet barnevennlig? Jeg tar i så fall med meg 3 unger...
Reiser i så fall fra Larvik sent på fredagen med retur sent søndag. Noen flere som skal med de samme båtene?
Meget barnevennlig! Og voksenvennlig! Ligger i en gammel fornøyelsespark. Veldig hyggelig! 
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
Livva
Nybegynner

|
 |
« Svar #34 på: juni 28, 2011, 11:40:33 am » |
|
Meget barnevennlig! Og voksenvennlig! Ligger i en gammel fornøyelsespark. Veldig hyggelig!  Som bi sakt her så e d barnevennlig. De har partycamp og roligcamp. Vi reise sjøl ned me ei på 4,5måned, så d e bare å hive onga og pikkpakk i bilen å ta turen ned før d e d absolutt vært 
|
|
|
Loggført
|
Eddi sett, mett sett 
|
|
|
Ivwar
Medlem

|
 |
« Svar #35 på: juni 28, 2011, 18:44:18 pm » |
|
Da er turen bestilt!!! Vi gleder oss!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Men In Bugs Denmark
Nybegynner

|
« Svar #36 på: juni 30, 2011, 10:33:16 am » |
|
NEWSFLASH – NEWSFLASH - NEWSFLASH
Summer Meet 2011 in 8 daysDet er nu muligt og købe Merchandise, herunder også Summer Meet tøj. Som sidste år er det både T-shirt og Hoodie, i år er det ligeledes lykkedes at få samme udgave til de små, både T-shirt og Hoodie findes fra str. 4-6 år… T-Shirt er lys blå med Summer Meet logo på ryggen, hvor Hoodie er mørk brun med lynlås, med samme Summer Meet logo… Begge er i samme kvalitet som sidste år, med det ”gode” tryk som tåler mange vask… For at købe tøj inden træf, går du til siden som linket i bunden henviser til, og laver din bestilling, billetten som du efterfølgende modtager per mail, ombyttes ved ”tjek in” til de købte vare… Der vil også blive solgt tøj under selve træffet, men vi kan ikke garantere alle varianter, da der er begrænset mængde… Så først til mølle… Som sidste år, vil Summer Meet i år igen, anvende Value Card, det betyder at disse også kan bestilles forud, og dermed være betalt når du kommer til træffet, som ved tøj ombyttes billetten ved ”tjek in” til det købte antal Value Card, de har igen i år en værdi på DKK100,- Alle vare på Summer Meet, dog undtagen tombola og tøj, er billigere ved brug af Value Card som betalingskort. MIB Kaffekrus inkl. Kaffe hele træffet kan købes til blot 30,- Kruset er sort med MIB logo, og lavet i slagfast ABS plast… Skynd dig, der er begrænset antal… Bestilling af alle vare beskrevet her sker på dette link http://www.billetto.dk/da/events/mibsummermeet2011merchHar du spørgsmål til træffet eller nogle af disse vare, kan du benytte vores kontaktformular på www.summermeet.dkVWenlige hilsner MIB Summer Meet Crew
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jalokoey
Supermedlem

low and slow...
|
 |
« Svar #37 på: juli 04, 2011, 20:01:37 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sti
Seniormedlem

|
 |
« Svar #38 på: juli 04, 2011, 20:06:06 pm » |
|
Da er vi 2!! eller, jeg er ikke ferdig med bilen enda,men det blir jeg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hilde-M
Folkevognklubben
Medlem

|
 |
« Svar #39 på: juli 04, 2011, 21:50:03 pm » |
|
Vi er nesten klare til avreise  Vogna er nesten ferdig vasket, magebelte til bilen kjøpt inn, og nesten klart til å sette inn batteri i vogna. Gleder oss 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivwar
Medlem

|
 |
« Svar #40 på: juli 06, 2011, 13:59:31 pm » |
|
Bay'en står klar med nytt kjøleskap og nytt stereoanlegg! Jeg tar med meg alle 3 gutta mine og vi er alle klare for en fin helg! Noen som vet om det går an å handle med Euro på treffet? DKR bruker jeg så sjelden, så det er litt dumt å veksle for mye...  Euro skal jeg jo bruke hele ferien, så da kan jeg ta ut litt mere i tilfelle jeg skulle "snuble" over noe gull... Vi sees!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JonB
Supermedlem

|
 |
« Svar #41 på: juli 06, 2011, 20:05:55 pm » |
|
Noen som har plass i bilen for én person tur retur?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RobInThaHood
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: juli 06, 2011, 20:54:45 pm » |
|
Ligger i vogna i Odense og bare venter til freddan!! Da turer jeg opp igjen til MIB treffet! Blir kanon dette.. ( eller kanskje det er jeg som blir det?!!(!)) 
|
|
|
Loggført
|
It's not a hobby; it's a way of life!
|
|
|
Sti
Seniormedlem

|
 |
« Svar #43 på: juli 06, 2011, 22:04:15 pm » |
|
er det mange som skal være med superspeed fra Larvik 17:30 her?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hilde-M
Folkevognklubben
Medlem

|
 |
« Svar #44 på: juli 06, 2011, 23:01:36 pm » |
|
Da er alt pakket, det eneste som mangler er å skrive ut billetter. Så jeg må ta meg en tur ned på jobb da skriveren vår har sagt takk for seg *sukk* vil helst sove nå så man er klar for å reise i morra
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vegaro4
Seniormedlem

|
 |
« Svar #45 på: juli 06, 2011, 23:19:23 pm » |
|
hei någen fra kristiansand på fredag kl 0700 som kjører vw ? meg og ein kompis kjører denne snx
|
|
« Siste redigering: juli 06, 2011, 23:23:07 pm av vegaro4 »
|
Loggført
|
|
|
|
MIBjesper
Nybegynner

|
« Svar #46 på: juli 07, 2011, 01:48:58 am » |
|
Heysa alle sammen. Så er vi startet på SummerMeet 2011, vi begynder opsætning torsdag morgen så vi er klar til lidt hygge torsdag aften i grotten. Man kan købe Valuekort på forhånd via sit Visakort eller man kan købe Valuekort via sit Visakort under træffet. Vi glæder os til at se jer alle sammen. Til info er den første T3 fra norge ankommet!!!!!! mvh jesper
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivwar
Medlem

|
 |
« Svar #47 på: juli 08, 2011, 10:03:29 am » |
|
Noen som har plass i bilen for én person tur retur?
Vi har plass i bilen, men båtturen får du fikse selv!  Ring meg på 95858220 dersom vi skal plukke deg opp et sted på veien ned til Larvik. Vi passerer Tønsberg ca. 15:00
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #48 på: juli 10, 2011, 20:16:26 pm » |
|
Den lille delegasjonen fra Follo takker for seg,og for et kjempetreff.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #49 på: juli 10, 2011, 22:00:59 pm » |
|
Den lille delegasjonen fra Follo takker for seg,og for et kjempetreff.
Regner med jeg får låne minnekortet av Buss-sjåføren. Har hørt at det avbildet opptil flere type 3 der...
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
jalokoey
Supermedlem

low and slow...
|
 |
« Svar #50 på: juli 10, 2011, 22:12:53 pm » |
|
kjempe treff .kommer garantert tilbake neste sommer:) 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jayster
Supermedlem

"IN RUST WE TRUST!!!"
|
 |
« Svar #51 på: juli 10, 2011, 22:24:41 pm » |
|
kjempe treff .kommer garantert tilbake neste sommer:)  Noe bilder?? 
|
|
|
Loggført
|
1973 1300s En eiers bil. aka "Buzz"
|
|
|
55luft
Seniormedlem

|
 |
« Svar #52 på: juli 10, 2011, 22:41:56 pm » |
|
Har tatt mange bilder men klarer ikke å få dem ut på nettet  . Men jeg hadde et fantastisk treff. Hit vil jeg flere ganger.
|
|
|
Loggført
|
55 mod orginal boble 76 mod orginal buss
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #53 på: juli 10, 2011, 23:40:36 pm » |
|
Hjemme vi også fra en fin helg med mye moro og mye fine biler  Takk til alle som satt sitt preg på denne helgen
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Sti
Seniormedlem

|
 |
« Svar #54 på: juli 10, 2011, 23:52:33 pm » |
|
Hjemme vi også fra en fin helg med mye moro og mye fine biler  Takk til alle som satt sitt preg på denne helgen Word! For et treff!! Danskene vet å lage liv! Sykt god mat,masse biler,grotten,striping og masse hyggelige folk! Selv akuratt kommet hjem i dette øyeblikk, overlevd bra med bare et knekt eksosrør som resultat av båten i Gøteborg  tusen takk også til Fredrikstad folket for all hjelp med bil og prat:-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Men In Bugs Denmark
Nybegynner

|
« Svar #55 på: juli 11, 2011, 09:29:41 am » |
|
På vegne af MIB, mange tusind tak til alle, der gjorde Summer Meet 2011 til det største til dato, og efter min mening, også det bedste til dato...
Massere af rigtig fine biler, og endnu flere rigtig gode mennesker, som gjorde stemningen helt FANTASTISK... :-)
Vi kunne i år nyde besøgende fra Danmark, Norge, Sverige, Belgien, Frankrig og Tyskland, tak til alle der har brugt mange timer på at komme, og deltage i Summer Meet...
Vi vil meget gerne høre din mening om Summer Meet, hvad er godt, og hvad mangler der for du synes det helt klinger... Skriv en hilsen i vores gæstebog på nedenstående link, din besked vil ikke ligge på siden øjeblikligt, da vi har haft lidt problemer med spam, skal alle indlæg lige godkendes, ikke censureres :-)
Link til gæstebog http://meninbugs.dk/summermeet/?page_id=342
Ligeledes håber vi, at der på vores facebook vil komme nogle gode billeder fra træffet, husk og tagge folk og biler...
Link til Facebook http://www.facebook.com/summermeet
VI SES TIL SUMMER MEET 2012 - 2. weekend i Juli
VWenlige hilsner Medlemmerne i MIB
Thomas Korup Nielsen (Stiller) Thomas Risgaard (Thomas356) Kim D Jørgensen (KIDJ) Jesper Uhrenholt (Lupo) Christian Gustavsen (Gustavsen)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LarsT
Nybegynner

|
 |
« Svar #56 på: juli 11, 2011, 22:48:05 pm » |
|
Noen bilder her:http://www.vwacb.com/kjop_salg/kjop_salg.html
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
burker (Brian)
Folkevognklubben
Supermedlem

Savner Folkevogn klubben Østfold
|
 |
« Svar #57 på: juli 12, 2011, 15:48:21 pm » |
|
Tusen takk for et flott treff. Gratulerer med 3 plasseringer til Norske biler.
|
|
|
Loggført
|
T-1 1959
|
|
|
Zster
Nybegynner

|