mai 05, 2025, 14:00:37 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Snikk-snakk
>
oppsett og dysing av 44 idf
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: oppsett og dysing av 44 idf (Lest 1400 ganger)
ahelgemo
Supermedlem
Innlegg: 1597
Bosted:
oppsett og dysing av 44 idf
«
på:
mai 27, 2011, 22:28:01 pm »
finnes det noe grunnoppsett av dette ?
mistenker alt for mager blanding på min 2110
blokka blir meget varm og jeg har voldsom tenningsknitring ved pådrag
trenger seriøs hjelp til dette hvis ikke må jeg vel kaste motorshitn..
noen ?
Loggført
Kim Larsen
Seniormedlem
Innlegg: 302
Bosted: Oslo
Sv: oppsett og dysing av 44 idf
«
Svar #1 på:
mai 27, 2011, 23:30:36 pm »
Jeg kjører med 160bensin og 200luftdyser på min 2110.
Null og niks fanteri.Jobber strøkent og full respons over hele registret.Oljetempen ligger på mellom 80 og maks 95grader.
Avhengig av fart og utetemperatur.
Men skal på rulle fredag 3.juni.Så da får vi se om jeg kjører med riktige dyser.
Mvh Kim
«
Siste redigering: mai 29, 2011, 20:05:30 pm av Kim Larsen
»
Loggført
ahelgemo
Supermedlem
Innlegg: 1597
Bosted:
Sv: oppsett og dysing av 44 idf
«
Svar #2 på:
mai 28, 2011, 00:17:54 am »
hvilken komp kjører du ?
halsringer ?
Loggført
Kim Larsen
Seniormedlem
Innlegg: 302
Bosted: Oslo
Sv: oppsett og dysing av 44 idf
«
Svar #3 på:
mai 29, 2011, 20:02:27 pm »
9.8 i komp,36halsringer og F11 rør.
Loggført
flatfour
Supermedlem
Innlegg: 739
Bosted: Oslo / Bærum
Sv: oppsett og dysing av 44 idf
«
Svar #4 på:
mai 29, 2011, 22:29:12 pm »
Her er en bra beskrivelse jeg fant på nettet for en tid tilbake.
(Ser ikke ut som den ligger ute mer, men jeg lagret en kopi)
Lykke til!
Tuning Dual Weber IDF Carbs on the VW Type 1 Engine.doc
(47 KB - lastet ned 222 ganger.)
Loggført
April '55 Oval Jeg selger:
Vintage lampe
,
Orange arbeidslampe
,
Gassmasker
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...