mai 05, 2025, 17:50:05 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: oppsett og dysing av 44 idf  (Lest 1403 ganger)
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« på: mai 27, 2011, 22:28:01 pm »

finnes det noe grunnoppsett av dette ?
mistenker alt for mager blanding på min 2110
blokka blir meget varm og jeg har voldsom tenningsknitring ved pådrag

trenger seriøs hjelp til dette hvis ikke må jeg vel kaste motorshitn..

noen ?
Loggført
Kim Larsen
Seniormedlem
****
Innlegg: 302
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: mai 27, 2011, 23:30:36 pm »

Jeg kjører med 160bensin og 200luftdyser på min 2110.
Null og niks fanteri.Jobber strøkent og full respons over hele registret.Oljetempen ligger på mellom 80 og maks 95grader.
Avhengig av fart og utetemperatur.
Men skal på rulle fredag 3.juni.Så da får vi se om jeg kjører med riktige dyser.
Mvh Kim
« Siste redigering: mai 29, 2011, 20:05:30 pm av Kim Larsen » Loggført
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: mai 28, 2011, 00:17:54 am »

hvilken komp kjører du ?
halsringer ?

Loggført
Kim Larsen
Seniormedlem
****
Innlegg: 302
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #3 på: mai 29, 2011, 20:02:27 pm »

9.8 i komp,36halsringer og F11 rør.
Loggført
flatfour
Supermedlem
*****
Innlegg: 739
Bosted: Oslo / Bærum



Vis profil WWW
« Svar #4 på: mai 29, 2011, 22:29:12 pm »

Her er en bra beskrivelse jeg fant på nettet for en tid tilbake.
(Ser ikke ut som den ligger ute mer, men jeg lagret en kopi)

Lykke til!

Loggført

April '55 Oval               Jeg selger:  Vintage lampe, Orange arbeidslampe, Gassmasker

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!