mai 06, 2025, 00:01:23 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Noen NICE VW sjapper i Orlando , Florida??  (Lest 1761 ganger)
RobInThaHood
Supermedlem

Vis profil
« på: mai 30, 2011, 03:38:14 am »

Er i Orlando, Florida i 2 uker til ..  Kult

Noen som vet om noen kule sjapper (retro butikker eller VW relatert) å besøke "over here"?
Har funnet noe gøy, men ikke så mye å skryte av enda.. Øyerulling

Gi lyd fort  Blunker
Loggført

It's not a hobby; it's a way of life!
SplitMan
VSN
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: mai 30, 2011, 09:46:21 am »

Don Garlits Dragrace Museum.....i Ocala....en drøy time nord for Orlando. Et absolutt must om du er i området!
Loggført

SCREWDRIVER #2
oyvinla
Medlem

Vis profil

« Svar #2 på: mai 30, 2011, 15:17:45 pm »

Jeg skal over til Orlando selv også om en drøy uke. Har du funnet noe som er verdt å sjekke ut? Hvis du ikke allerede har vært der, bør du sjekke ut Cocoa beach. Er en svær surfesjappe der, Ron Jon. Ganske fine strender også. Og hvis du er fan av berg og dalbaner, bør du sjekke ut Seaworld, som du sikkert allerede har besøkt og Buschgardens i Tampa.
Loggført
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem

Rolf T. Kastenwagen

Vis profil
« Svar #3 på: mai 30, 2011, 16:39:19 pm »

Har sjekket på dette internettet, men fant ikke noe? Får opp stort sett bare VW forhandlere. Hvis du finner noe så håper jeg du legger det inn her. Jeg skal til Orlando senere i år.
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
RobInThaHood
Supermedlem

Vis profil
« Svar #4 på: juni 01, 2011, 16:51:28 pm »

Jeg skal over til Orlando selv også om en drøy uke. Har du funnet noe som er verdt å sjekke ut? Hvis du ikke allerede har vært der, bør du sjekke ut Cocoa beach. Er en svær surfesjappe der, Ron Jon. Ganske fine strender også. Og hvis du er fan av berg og dalbaner, bør du sjekke ut Seaworld, som du sikkert allerede har besøkt og Buschgardens i Tampa.

Bor like ved Cocoa Beach, så Ron Jon's har jeg vært innom allerede: Dødsfet butikk  Glad
Seaworld droppes for Universal, Disney og Busch Gardens..
Men tenkte mer på accesories til en av bilene mine.
Skal innom en bildele-kjede kalt Auto Parts & Accessories; håper å finne noe greit der...
Fant litt retro stuff i Universal Studios også.
Men savner noen butikker med feks gamle CocaCola og STP skilt, etc...
Får surfe litt til på nettet her..
Loggført

It's not a hobby; it's a way of life!
Jee
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #5 på: juni 01, 2011, 19:17:59 pm »

Don Garlits overgår det meste at mainstream underholding.. Anbefales sammen med en dagstur til Key West. Husk badebukse :-)
Loggført

oyvinla
Medlem

Vis profil

« Svar #6 på: juni 13, 2011, 03:16:49 am »

Fant en sjappe i Tampa på nett i dag. bare synd jeg kjørte forbi der i går... Her er ihvertfall linken: http://fisherbuggies.mycrossline.com/Index.html
Tenkte jeg skulle ta en tur bort der en dag og titte litt.

Har du funnet noe annet som kan anbefales?
Loggført
Mr.Bubblehead
Supermedlem

Vis profil WWW

« Svar #7 på: juni 13, 2011, 10:10:42 am »

Classic camber ligger i pinellas park.(St.pete) Tidligere Sundance ligger rett før du kommer til Plant City.(Mot orlando fra Tampa I-4.)  Plant City er basert på antikviteter. Verd et besøk.!

K1t
Loggført

Member of The Split Cruisers.
oyvinla
Medlem

Vis profil

« Svar #8 på: juni 20, 2011, 04:12:24 am »

Var innom Sundance bug & buggy her om dagen og de hadde masse rart der. Veldig lett å kjøre forbi, for det er bare en liten butikk langs en forholdsvis øde vei. Veldig hyggelige folk og absolutt verdt ett besøk. de hadde det meste og det de ikke hadde, skaffet de. Men de hadde lite deler til type 4 motor for de av oss som driver med sånt. Virka ikke som det så mye sånne motorer her.

Ellers var jeg innom Daytona her om dagen og det var gøy å se på banen der. Litt større greier her enn hjemme Rekker tunge Absolutt verdt ett besøk med en liten strandtur etterpå.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!