Hei, Dette er min prosjekttråd om min boble som skal gjennomgå full "facelift".
Planene mine for bilen er "badlook", hvis det er noe som heter det.

For meg vil det si helsenking, svart silkematt lakk med detaljer av motiv, bredda original felger,
motor med litt "juice" etc.
Til å begynne med vil det bli sandblåsing av bundplata, eller det som er igjen av den.

Når det er gjort, vil det bli sveising av karosseri, utretting og klargjøring for lakk.
Jeg har gått til innkjøp av en 80 mod. 2 liter transporter motor som selvfølgelig er luftkjølt,
denne må selvfølgelig bygges om, og trimmes litt. Har ikke lagt noen spesifikke planer enda, men det kommer etterhvert.
Girkassa har jeg tenkt å plukke ned å bytte sideplater, sveise drev, bytte skiftegaffel med stål,
kanskje gå til innkjøp av superdiff etc.
Har tenkt å bytte til Kerscher sitt 136 hk skivebrems kit fremme, og vil beholde tromlene bak inntil videre.
interiøret mitt er veldig slitt så dette vil jeg bytte ut med noe i bedre stand, men vil holde meg til den
originale stilen.
jeg vil også installere litt ekstra utstyr som takgrind og kurèr radio.

Jeg vil holde dette så "low budget" som mulig, siden jeg ikke har så mye å avse til dette prosjektet(sparer for harde livet

)
Men må jo si at personlig synes jeg det er gøy med " low budget" siden det ofte viser hva du kan få igjen
for lite penger og det å bruke huet litt.
Hvis folk har noen tips eller vil komme med tilbakemeldinger, så kom gjerne med innlegg.
Jeg er glad for all hjelp jeg kan få, siden dette er mitt første prosjekt.
Vil også si tusen takk til Anders (Horza) for å lage plass til mitt galleri på hans server.
Mvh
Her er min link til galleriet:
www.horza.no/michael/