nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #30 på: juni 29, 2011, 16:28:11 pm » |
|
den irs kassa kommer fra ? tilstand? byr 1000 og kan hente  mvh roar vet ikke tilstand på kassa, den fulgte med en svær haug med mye såkalte gromdeler til vw.. ta deg gjerne turen ned til bybrua å se på kassa.
|
|
|
Loggført
|
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #31 på: juni 29, 2011, 16:30:29 pm » |
|
Spennende salgsannonse!
- Jeg byr 1000,- for paret med Knecht-filter - Hva er dimensjonen på JP-felgene - og - er det bare 3 stk? - Jeg byr 3000,- for alle 3stk 25HK-motorene
hei, og takk for det  jp er det bare tre av, i dimensjon 5,5-15"
|
|
« Siste redigering: juli 04, 2011, 23:04:08 pm av nobrakes »
|
Loggført
|
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #32 på: juni 29, 2011, 20:40:58 pm » |
|
|
|
« Siste redigering: juli 04, 2011, 23:05:25 pm av nobrakes »
|
Loggført
|
|
|
|
Ruggen
|
 |
« Svar #33 på: juni 29, 2011, 20:52:15 pm » |
|
ved bud ett minutt før, eller mindre på satt klokkeslett, forlenges budfristen med 5 min pr bud  Jøss, hva er vitsen med å sette tidspunkt da? ... blir jo rene qxl dette 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #34 på: juni 29, 2011, 21:23:53 pm » |
|
ved bud ett minutt før, eller mindre på satt klokkeslett, forlenges budfristen med 5 min pr bud  Jøss, hva er vitsen med å sette tidspunkt da? ... blir jo rene qxl dette  fordi det har vært mye grining her fordi folk, meg selv inkludert, har bydd i siste sekund... men jeg kan endre reglene på det du byr på vettu 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ruggen
|
 |
« Svar #35 på: juni 29, 2011, 21:30:13 pm » |
|
Hva er det å grine etter da, når slutt tiden er satt så er siste bud som vinner. Kan da ikke bli mere fair enn det da, men nå skal du starte qxl opplegg her inne .... jaja - da skal du nok få oppleve hylekor 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #36 på: juni 29, 2011, 21:52:16 pm » |
|
Hva er det å grine etter da, når slutt tiden er satt så er siste bud som vinner. Kan da ikke bli mere fair enn det da, men nå skal du starte qxl opplegg her inne .... jaja - da skal du nok få oppleve hylekor  jada, sikkert det, legg inn bud på noe å se  . har fått min del av grining allerede fordi jeg ikke godtar bud på pm, bare i tråden her så..... kan hende at jeg bare avslutter uten forvarsel og selger til den jeg har lyst til å selge til også, uavhengig av pris.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem

|
 |
« Svar #37 på: juni 29, 2011, 21:54:41 pm » |
|
Tar en tur oppom deg jeg hr lønstad og kikker litt i hengeren din 
|
|
|
Loggført
|
Mvh Arne 92644716 66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot 68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit 69 mod Type 3 Fastback, no name yet.
"Arbeidet hater mannen"
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #38 på: juni 29, 2011, 22:17:12 pm » |
|
gjør det du  er stort sett hjemme jeg, evt slå på tråden litt før du dukker opp, 95181988
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem

Rolf T. Kastenwagen
|
 |
« Svar #40 på: juni 29, 2011, 22:35:13 pm » |
|
Synd med budfrist til søndag. Ferien starter for mange til helgen, meg inkludert. Jeg sitter på fly søndag kveld så jeg får ikke blitt med på budrunden på motorene. Greit for SplitMan håper jeg, for da presser jeg ikke opp prisen. Hvis du kjøper SplitMan, er jeg interessert i mai 1952 motoren.
|
|
« Siste redigering: juni 29, 2011, 22:39:58 pm av Rolf T. Kastenwagen »
|
Loggført
|
VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #41 på: juni 29, 2011, 22:42:02 pm » |
|
ok, beklager dette, jeg har kjøpt den dyrt her på forum som splittank... så da har jeg blitt lurt sikkert  , men sånn er det her i livet. takk for info 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: juni 29, 2011, 23:00:19 pm » |
|
Synd med budfrist til søndag. Ferien starter for mange til helgen, meg inkludert. Jeg sitter på fly søndag kveld så jeg får ikke blitt med på budrunden på motorene. Greit for SplitMan håper jeg, for da presser jeg ikke opp prisen. Hvis du kjøper SplitMan, er jeg interessert i mai 1952 motoren.
såklart , hvis du vil være med å by, kan jeg flytte fristen til en dag og tid som passer deg bedre send meg pm med hva som passer deg best, jeg selger uansett ikke de tre motorene samlet for 3k
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #43 på: juni 30, 2011, 13:58:55 pm » |
|
Har du bilde og motornummer på alle 3 25HK-motorene?
Jeg er litt usikker på hva det er bilde av øverst i tråden egentlig.... kan du linke motornummer til bilder...på alle 3 stk?
Og; 2000,- for paret med filter og 3 felger.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #44 på: juni 30, 2011, 18:05:49 pm » |
|
kan fikse det i morra, hvis monsunen gir seg til da  se pm
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem

Rolf T. Kastenwagen
|
 |
« Svar #45 på: juni 30, 2011, 20:18:28 pm » |
|
Jeg er også interessert i denne oversikten. Hvis ikke det blir noe avklaring mht. salg er jeg interessert i å ta en tur i sommer og se på motorene.
|
|
|
Loggført
|
VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #46 på: juni 30, 2011, 23:13:37 pm » |
|
t-3 gassere, knecht filtre, 12v vekselstrømsdynamo og alu toppdeksler er solgt til ønsket pris. AT girkassa ble jeg idag anbefalt å ta opp sidedekselet på, da det virker som at det er diffbrems på den 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #47 på: juli 01, 2011, 08:49:58 am » |
|
setter budfrist på motorer og knechtfiltre til søndag 3-7 klokka 1800, ved bud ett minutt før, eller mindre på satt klokkeslett, forlenges budfristen med 5 min pr bud  Jeg skjønner ikke helt... solgte du før fristen var gått ut? Hva skjedde med bud i tråden? Du gikk veldig høyt ut med ryddighetsprinsipper, men ser ut til å ha mistet grepet...
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #48 på: juli 01, 2011, 11:59:08 am » |
|
Hva er det å grine etter da, når slutt tiden er satt så er siste bud som vinner. Kan da ikke bli mere fair enn det da, men nå skal du starte qxl opplegg her inne .... jaja - da skal du nok få oppleve hylekor  jada, sikkert det, legg inn bud på noe å se  . har fått min del av grining allerede fordi jeg ikke godtar bud på pm, bare i tråden her så..... kan hende at jeg bare avslutter uten forvarsel og selger til den jeg har lyst til å selge til også, uavhengig av pris. sånn er livet desverre
|
|
« Siste redigering: juli 01, 2011, 12:00:48 pm av nobrakes »
|
Loggført
|
|
|
|
|