mai 05, 2025, 07:08:33 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 17" eller større ønskes til eksperiment...  (Lest 551 ganger)
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« på: juli 06, 2011, 16:33:09 pm »

Har et snedig prosjekt på G i forbindelse med bobla mi.
Lurer derfor på om noen sitter å ruger på noen 17" alufelger eller større felger med boltsirkel 5-100.... Samme som på Audi A3, tidlige utgaver av TT, Skoda Octavia, Golf 4, Beetle osv.

Noen som har noe brukt for salg? Gjerne med greie dekk og ikke milelangt unna skien.
Har du noe på lur så nøl ikke. Send helst en PM med bilder.

Glad
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Martin
Supermedlem

Vis profil

« Svar #1 på: juli 07, 2011, 19:47:25 pm »

ultimate hjula til ditt prosjekt  http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29492811
eller her, men litt lengre unna. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29497088
Loggført
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« Svar #2 på: juli 08, 2011, 13:02:59 pm »

Ultimate? Jeg ser etter felger IKKE valser fra et trykkeri. De ser jo helt fo)"&!!§%§¤!#ige ut!
Alternativ to er ikke så ille, men turen er lang.....

Andre?
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!